مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

همسو بودن اقدامات در حوزه پدافند غیرعامل شهرستان ری با شرایط سال 99 ضروری است

فرماندار ری گفت: شهرداری ها، دهیاری ها و دستگاه های خدمات رسان شهرستان ری می بایست برای ارتقای عملکرد پدافند غیرعامل برنامه ریزی کنند و در این راستا همسو بودن اقدامات در حوزه پدافند غیرعامل شهرستان با شرایط سال 99 ضروری است.

حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در جلسه شورای پدافند غیرعامل اظهار داشت: سال 98 با حوادثی همچون سیل، زلزله، شیوع بیماری کرونا و … همراه بود و اقدامات خوبی در حوزه پدافند غیرعامل بمنظور مقابله با این حوادث صورت گرفت که این نشان از اهمیت پدافند غیرعامل در مقابله با حوادث و بلایای طبیعی دارد.
معاون استاندار تهران افزود: شهرستان ری بدلیل موقعیت جغرافیایی و استقرار فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره)، زندان ها و ندامتگاه ها، پالایشگاه تهران و سایر نقاط حساس از اهمیت ویژه ای برخوردار است که بایستی بر اساس مناطق حیاتی و حساس شهرستان ری و جلوگیری از تهدیدها، برنامه ریزی جامع صورت گیرد.
فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: شهرداری ها، دهیاری ها و دستگاه های خدمات رسان شهرستان ری می بایست برای ارتقای عملکرد پدافند غیرعامل برنامه ریزی کنند و در این راستا همسو بودن اقدامات در حوزه پدافند غیرعامل شهرستان با شرایط سال 99 ضروری است.
توکلی کجانی تصریح کرد: یکی از راهکارهای مهم برای بالا بردن سطح آمادگی در پدافند غیرعامل، اجرای رزمایش است که می توان با برگزاری رزمایش های باکیفیت و مفید، میزان آمادگی در برابر تهدیدها و حوادث را افزایش داد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه