مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

جمع آوری بیش از 1 میلیارد ریال کمک های مردمی در جشن نیکوکاری

همزمان با پایان سال مردم مهربان و نوعدوست شهرستان ری در جشن نیکوکاری بیش از 1 میلیارد ریال کمک کردند

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ری گفت: از آغاز جشن نیکوکاری تاکنون یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال کمک‌های مردمی در این شهرستان جمع آوری شده‌است.

ابراهیم ذوالفقاریان  اظهار داشت : از این میزان ۵۰۰ میلیون ریال به صورت نقدی و ۷۰۰میلیون  ریال به صورت کمک‌های غیرنقدی بوده است.
وی خاطرنشان کرد: تمامی این میزان کمک بین نیازمندان و مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ری توزیع شده است.
رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ری بیان کرد: میزان کمک مردمی و خیران به نیازمندان این شهرستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته  رشد قابل توجهی داشته است.
ذوالفقاریان عنوان کرد: این میزان کمک در مدت مشابه پارسال ۵۰۰میلیون  ریال بوده است.
این مسئول خاطرنشان کرد: کمک‌ های پرداختی مردم و خیران شهرستان ری پس از جمع ‌آوری در زمینه‌ های مختلف شامل معیشت، درمان، مسکن، اشتغال، تحصیل و جهیزیه بین نیازمندان این شهرستان توزیع‌ می ‌شود.
رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ری اظهار داشت: هدف از برگزاری جشن نیکوکاری، ترویج فرهنگ نیکوکاری در اجتماع به ویژه دانش آموزان و همچنین نهادینه کردن احسان اجتماعی در جامعه است.
جشن نیکوکاری همه ساله در آستانه بهار، فرصتی را ایجاد می کند تا لحظه ای فارغ از هیاهوی روزمره، نگاهی به دور و بر خود بیندازیم و به یاد بیاوریم افراد نیازمندی را که در کنار ما زندگی می کنند و به یاری و همدلی ما نیاز دارند.
در این راستا کمیته امداد امام خمینی(ره) با برگزاری جشن نیکوکاری، این فرصت را به شهروندان یادآوری می کند تا با این اقدام، به دنبال ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری در جامعه و به خصوص در بین دانش آموزان باشند.
شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی درحدود یک میلیون نفر دارای چهار شهر شهرری، باقرشهر، کهریزک و حسن آباد و چهار بخش مرکزی، کهریزک، فشاپویه، خاوران و قلعه نو است.
هم اکنون بیش از ۶ هزارو ۵۰ نفر در قالب ۲۹ هزار خانوار زیر پوشش کمیته امداد شهرستان ری هستند.

منبع ایرنا
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه