مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

خداحافظی نعمت زاده با شهرداری کهریزک

صبح امروز در جلسه شورای اسلامی شهر کهریزک استعفای شهردار کهریزک مورد موافقت قرار گرفت

با استعفای شهردار کهریزک و تصویب قبول استعفای وی از طرف اعضای شورای شهر کهریزک اسماعیل نعمت زاده به سرنوشت شهردار باقرشهر دچار شد و از شهر کهریزک بعد از 27 ماه خداحافظی کرد .

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ، بعد از فرازو نشیب های زیاداعضای شورای شهر کهریزک با استعفای اسماعیل نعمت زاده شهردار کهریزک موافقت نموده و سید مجتبی هاشمی را به عنوان سرپرست جدید شهرداری کهریزک معرفی کردند.

علت استعفای نعمت زاده از طرف شورای شهر کهریزک درخواست شخصی وی بعلت بیماری عنوان شده بود که این مطلب با صحبت های شهردار سابق کهریزک مغایرت دارد .

امیر هادی نژاد در این رابطه گفت : در هفته جاری، مهندس نعمت زاده به دلیل بیماری، عدم ادامه همکاری واستعفای خودرا به اعضای شورای اسلامی شهر کهریزک اعلام‌کرد .
رییس شورای اسلامی شهر کهریزک افزود: با موافقت اعضای شورای با استعفای شهردار کهریزک سید مجتبی هاشمی به عنوان سرپرست جدید انتخاب و سکان مدیریت شهرداری کهریزک به وی واگذار شد.
در هر حال انتخاب شهردار طبق قانون از حقوق اصلی شورای اسلامی شهرهاست و این پایگاه خبری ضمن تقدیر از زحمات مهندس نعمت زاده امید دارد شهرداری اصلح از طرف شورای اسلامی شهر کهریزک معرفی شود تا ضعف های موجود برطرف و خدمات قابل قبولی به شهروندان ارائه شود .

اسماعیل نعمت زاده شهردار سابق کهریزک
سید مجتبی هاشمی
سید مجتبی هاشمی سرپرست جدید شهرداری کهریزک
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه