مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

ثبت تخلفات در پرونده نامزدهای انتخابات

حسین توکلی کجانی با تاکید بر اینکه محل چسباندن پوستر و عکس کاندیداهای از سوی ستاد انتخابات شهرستان ری مشخص شده است، افزود: طبق بخشنامه نامزدهای انتخابات و طرفدارانشان فقط باید در محل های مشخص شده پوسترهایشان را بچسبانند.
وی یادآور شد: کمیته امحا در شهرستان ری تشکیل شده است و که بر اساس آن موارد تخلف کاندیداها از سطح شهر جمع آموری و موارد نیز در پرونده نامزدهای انتخاباتی درج می شود.
توکلی با اشاره به اینکه شهرستان ری حوزه انتخابیه فرعی تهران است، گفت: هیات های اجرایی انتخابات در شهرری و ۴ بخش کهریزک، خاوران، قلعه نو و فشافویه تشکیل شد و نگاه هیات های اجرایی شهرستان ری برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور است.
وی افزود: مجموعه فرمانداری ویژه شهرستان ری با رویکرد تحقق مشارکت حداکثری و برگزاری انتخابات پرشور همراه با سلامت و امنیت کامل، اقدامات خوبی را در حوزه های مختلف انجام داده است.
رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان ری بیان داشت: با تعامل و همدلی هیات های اجرایی تمامی شعب اخذ رای به مراه نمایندگان فرماندار و اعضای شعب مشخص شده و آموزش های لازم که از اولویت های امور اجرایی انتخابات شهرستان ری می باشد را فرا گرفته اند.
توکلی تصریح کرد: یکی از اقدامات خوبی که برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات اسفند ماه صورت گرفته است برگزاری آزمون پس از پایان جلسات آموزشی برای نمایندگان فرماندار و اعضای شعب اخذ رای است که امکان ظرفیت سنجی شعب اخذ رای را فراهم می کند.
این مسئول خاطر نشان کرد: امنیت انتخابات بسیار حائز اهمیت است و در این راستا هماهنگی های لازم با نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان ری صورت گرفته و تمهیدات لازم در نظر گرفته شده است.
توکلی گفت: مشارکت سیاسی از دیگر اولویت های شهرستان ری می باشد که در این خصوص نیز جلسات متعددی با هدف ایجاد وحدت و همدلی با احزاب، تشکل ها و سازمان های مردم نهاد برگزار شده است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.