مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

آغاز بیست و دومین رویداد استارت‌آپ حمل‌ونقل شو از ۳۱ شهریور

علی شهابی رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری گفت: بیست و دومین رویداد استارت‌آپی حمل‌ونقلی شو و نخستین رویداد استارت‌آپی مرتبط با سوخت و صنایع وابسته همزمان با دومین همایش بررسی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در جایگاه‌های سوخت کشور با رویکرد هوشمندی برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: این رویداد با همکاری ستاد فناوری‌های فضایی و حمل‌ونقل پیشرفته معاونت علمی ریاست جمهوری، دبیرخانه شبکه‌های ارتباطی و حمل و نقل، باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان و گروه مهندسی صنایع دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری از ۳۱ شهریور تا ۳ مهرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری بنیان‌گذار نخستین رویداد سریالی در صنعت‌ کارآفرینی و حوزه حمل‌ونقل کشور است.

شهابی یادآور شد: در این رویداد تعدادی از دانشجویان و علاقه‌مندان به حوزه کارآفرینی از استان‌های تهران و البرز شرکت دارند و ایده‌های مرتبط با حوزه توزیع سوخت و حمل و نقل را مطرح می‌کنند و در روز نخست ایده‌ها ارائه، داوری و تیم‌های شرکت‌کننده با هدایت مربیان خبره برای ساختن آینده‌ای پویا تشکیل می‌شوند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه