مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

گردهمآیی ستارگان ورزش باقرشهر برای اولین بار به همت شهرداری

برای اولین بار در تاریخ ورزش شهر باقرشهر به همت شهرداری ،نام آوران رشته های مختلف ورزشی در سطح ملی ، آسیایی و بین المللی گرد هم آمدند و از غرور آفرینی آنها تقدیر و تجلیل شد .

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛ ،عصر امروز آئین تجلیل از ستارگان ورزش باقرشهر ونام آوران عرصه های مختلف ورزشی با حضور گسترده قهرمانان ،مسئولان ، ورزشکاران و پیشکسوتان ورزشی به همت شهرداری باقرشهر در سالن همایش های عطر یاس برگزار شد.
در این مراسم که به همت شهرداری باقرشهر برگزار شد از ۳۶ نفر از نام آوران عرصه های مختلف ورزشی که برای شهر باقرشهر افتخار آفرینی کرده بودند تجلیل شد .

شهردار باقرشهر : جوانان باقرشهر سهم بسزایی در شکوفایی ورزش کشور داشته اند


شهردارباقرشهر در این مراسم ضمن محکوم نمودن جنایت رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی در بمباران غزه و تسلیت به همه مسلمانان جهان گفت: امروزه بخش عظیمی از بار ورزش کشور بر دوش استان تهران به ویژه جنوب شهر می باشد که در این میان همواره جوانان و ورزشکاران باقرشهری سهم بسزایی در افتخار آفرینی برای میهن عزیزمان در تمامی رشته های ورزشی داشته اند.

مرتضی همتی با تاکید بر این که حضور ورزشکاران برتر در بالاترین سطوح ملی و بین الملل مایه مباهات شهر باقرشهر است، گفت: شهرداری باقرشهر با بیش از ۱۰ مجموعه ورزشی در سطح شهر آماده خدمت به ورزش باقرشهر و حتی شهرستان ری می باشد که از اهداف ویژه مدیریت شهری در این دوره، اعتلاء ظرفیت های ورزش و تعالی روح نشاط در جامعه است که ما با تمام قوا در جهت ایجاد فضاهای مناسب و رفع مشکلات و کاستی های ورزش در باقرشهر گام برخواهیم داشت.

وی، شهر باقرشهر را در حوزه ورزش بسیار مثال زدنی دانست و اظهار داشت : من وقتی در ورزشگاهی حضور پیدا می کنم و این شور و شعف را می بینم به این ورزشکاران افتخار میکنم اما بضاعت ورزش باقرشهر بیش از این ظرفیت ها است و این موضوع وظیفه ما را سنگین تر می کند و برای من سخت است مربی می گوید: من چند سال وقت خود را برای شاگردی می گذارم که به نتیجه برسد اما بعد از اینکه به جایی رسید بخاطر نبود توجه لازم در تیم سطح بالاتری با امکانات بیشتری مشغول می شود.

شهردارباقرشهر در ادامه افزود : من و همکارانم در مجموعه شهرداری باید در این زمینه تلاش بیشتری کنیم چرا که در این قسمت از شهر تهران توانمندی های زیادی وجود دارد که اگر به این ظرفیت ورزشی با همراهی متولیان ورزش توجه ویژه ای شود بخش عمده ای از قهرمانی های کشور را جوانان و نوجوانان باقرشهری رقم خواهند زد که افتخار بزرگی برای همگان است.


رژیم زبون اسرائیل جرات جنگ برابر ندارد


معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری نیز در ادامه این مراسم ضمن محکوم کردن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی، گفت: جا دارد بخاطر برگزاری این مراسم از شهردار پرتوان و ورزش دوست باقرشهر که ذیل برنامه های هفته فرهنگی ری چنین برنامه خوب و پرنشاطی را برگزار کرده است قدردانی کنم .
باب الحوائجی با تاکید بر نابودی اسرائیل اظهار داشت :رهبر انقلاب فرمودند رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید و ما می بینیم که جوانان شجاع و انقلابی با ایمانی راسخ، رژیم صهیونیستی را چگونه به لرزه در آوردند و این رژیم ضعیف و زبون به جای جنگیدن با قهرمانان مقاومت به جنگ با کودکان و زنان رفته است.
در این مراسم که با حضور خانواده شهدای ورزشکار برگزار شد ضمن تجلیل از فرزندان ورزشکاران مرحوم رضا کنعانی و بهنام اسدزاده ازپژمان پشتام. سوگند عیاری، محمد سپهری، بهروز مرادی، رضا غیبی،هادی بگدری،دینا کلوندی،یاسین رحیمی، علی فاتحی، محمد حسین ترک، داود خوش منظر، اکبر خزایی، ابوالفضل میرزایی، ملیکا اکرمی ابرقویی،شروین یوسف زاده،خانم قائم مقامی، مبینا غنی زاده،امیر امینی، سعید رسولی، محمد اجاقی، حامد بیگی، الهام چزانی، حامد لک، سودا آقایی، نرگس سلیمانی،سجاد عزیزی، اسماعیل بهکار، رضا لک، پژمان پشتام، مصطفی فیروزی، خانم صدیقی، مهدی عیاری، قاسم صادقی، عرفان آئینی،کاظم عیاری، حسین ساداتی، علیرضا گودرزی تجلیل شد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه