مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

اعتراض رئیس شورای شهرستان ری به تصمیم شهرداری تهران برای آرامستان بی بی شهربانو

جعفر شربیانی عضو هیئت رئيسه شورای شهر تهران در مورد انتخاب بی بی شهربانو از طرف شهردرای تهران به عنوان آرامستان گفت این انتخاب اولویت آخر شهرداری تهران هم نباشد چرا که شهرستان ری سهم زیادی از معضلات شهر تهران دارد

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛  جعفر شربیانی عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران در جریان یکصدوهفتادونهمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به اینکه امروز در مورد یک معادله نابرابر صحبت می‌کنم؛ گفت: تهران یک منطقه بزرگ شهری و یک ابرشهر است. مشکلات زیاد و چالش‌های متعددی دارد و‌ آثاری را در شهرهای حاشیه دارد که یکی از شهرها ری است.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران ادامه داد: روزانه 5 هزار تن پسماند در آرادکوه دفن می‌شود و در این معادله نابرابر شهر تهران هزینه دفن این زباله‌ها را پرداخته کرده است و از سوی دیگر مشکل فاضلاب، سیمان ری و … دیگر چالش‌های شهرستان ری است. البته روز گذشته نیز معاون خدمات شهری شهرداری تهران مصاحبه‌ای را داشته که ساخت آرامستان در کوه بی بی شهربانو را عنوان کرده است.

وی با اشاره به اینکه شهرستان ری در 5 دهه گذشته حق خود را در قالب خدمات در بهشت زهرا ادا کرده است تصریح کرد: در سال 83 نیز بهشت زهرا توسعه پیدا کرد و شهرستان ری نیز همانند گذشته سهم خود را در این حوزه پرداخت کرده است و مطلوب نیست که بار دیگر صحبت‌هایی مبنی بر احداث آرامستان در شهرستان ری مطرح شود.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه