مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

انتخابات شوراها فرصتی برای مشارکت جوانان در مدیریت شهری است

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: یکی از تاکیدات مهم مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، حضور جوانان در عرصه های مختلف کشور است و در این خصوص انتخابات شوراهای اسلامی نیز به عنوان یک نهاد مردمی، فرصت خوبی برای مشارکت جوانان در عرصه مدیریت شهری و روستایی است.

حسین توکلی کجانی روز دوشنبه در ستاد انتخابات شهرستان ری افزود: در این شهرستان جوانان مستعد و نخبگان فراوانی حضور دارند که برای توسعه و پیشرفت شهرستان در عرصه های مختلف علمی و ورزشی تلاش می کنند و امروز ضرورت دارد این جوانان ضمن استفاده از تخصص و ظرفیت ها، در اداره شهر و روستای خود سهیم شوند.
رییس هیات اجرایی انتخابات ۱۴۰۰ شهرستان ری اظهار داشت: فرایند ثبت نام از داوطلبین ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای شهرستان ری تا ۲۶ اسفند ماه ادامه دارد و انتظار می رود جوانان و نخبگان شهرستان در این دو روز باقیمانده، با مشارکت پرشور برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر از طریق الکترونیکی و غیر حضوری و یا از طریق حضوری و با مراجعه به فرمانداری ویژه شهرستان ری نام نویسی کنند.

به گفته این مسئول، تا پایان روز پنجم ثبت نام از داوطلبین ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای شهرستان ری، ۹۰ داوطلب از شهرهای حسن آباد، باقرشهر، کهریزک، قیامدشت و قلعه نو در انتخابات نام نویسی کردند که بر اساس آمار از این تعداد ۳۹ نفر در رده سنی جوانان قرار دارند.

نام‌نویسی از داوطلبان شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهرها از ۲۰ اسفند و شوراهای اسلامی روستاها از ۱۶ فروردین به ‌مدت یک هفته در فرمانداری‌ها و انتخابات رییس جمهوری نیز از ۲۱ اردیبهشت به ‌مدت پنج روز در ستاد انتخابات کشور انجام می‌شود.

انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایر همزمان با سیزدهمین دوره رئیس جمهوری، دومین میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری و نخستین میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی یازدهم ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه