مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

مهمترین اولویت کاری مدیریت شهری شهرستان ری سلامت کاری است

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ،فرماندار ویژه شهرستان ری و معاون استاندار تهران در مراسم معارفه شهردار جدید باقرشهر گفت : ماامروز شاهد فصل تازه ای در مدیریت شهری باقرشهر هستیم که خوشبختانه مدیریت شهری باقرشهر عملکرد خوب و مناسبی داشته و در همه حوزه ها با تمام فراز و نشیب پروژه های خوبی را برای مردمان باقرشهر احداث نموده است .

دکتر حسین توکلی در ادامه یادآور شد : شهر باقرشهر به دلیل وجود مدیران دلسوز و ریشه ای بسیار در استان تهران زبانزد بوده و امیدواریم در این زمان کم باقی مانده مدیریت شهری دوره پنجم بتوانند اتفاقات خوبی را رقم زنند .

وی مدیریت پویا را یکی از عوامل موفقیت در امور دانست و اظهار داشت : باید برای انتخاب مدیران تمام جوانب را سنجیده و به خواسته عامه مردم به دور از خواسته های شخصی خود توجه نماییم و در سایه همدلی و وحدت به امور عامه مردم توجه ای ویژه نماییم .

فرماندار ویژه شهرستان ری از تلاش و زحمات دکتر ناصری پور تقدیر نمود و افزود : ایشان با تعهد به کار و اخلاق مداری خدمات شایسته ای داشته اند و تلاش های مهندس سرنابه را نیز ارج می نهیم .

وی سلامت کاری را مهمترین اولویت مدیریت شهری شهرستان ری خواند و یادآور شد : اخلاق مداری اصل مهمی است و سلامت کاری مهمترین اولویت در شهرستان ری است در همین راستا در آمد پایدار در شهرداری ها باید ارتقا پیدا کند و برای آینده شهر باید از سرمایه گذار استفاده کنیم و از این امر حمایت کنیم .

توکلی در پایان سعید استاد فرج را منشا خدمات خوب و دلسوزانه در باقرشهر دانست و گفت : سعید استاد فرج از مدیران باسابقه در شهرستان ری و استان تهران است که همواره از پتانسیل های مجموعه خویش استفاده نموده و از نیروهای کارآمد حمایت کرده است و امیدواریم همچون قبل موفقیت های بسیاری در باقرشهر به دست آورد .

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه