مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

درخشش دانش‌آموزان ناحیه دو شهرری در رقابت‌های فوتبال پسران استان تهران

کارشناس مسئول تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری، از کسب رتبه اول مسابقات فوتبال شهرستان‌های استان تهران توسط دانش‌آموزان ناحیه دو شهرری خبر داد.

0 452

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛ کارشناس مسئول تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری، گفت: مسابقات فوتبال آموزشگاه‌های شهرستانهای استان تهران مقطع متوسطه دوم پسران به میزبانی ناحیه دو شهرری و در مجتمع ورزشی آریومصلی‌نژاد برگزار شد، این مسابقات با شرکت ۸ تیم در قالب ۲ گروه بصورت دوره‌ای برگزار شد و سرانجام پس از ۱۶ مسابقه تیم فوتبال ناحیه دو شهرری به مقام نخست رسید.

وی با تقدیر و تشکر از مدیریت و معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه دو شهرری افزود: تیم فوتبال ناحیه دو شهرری به مربیگری حسن عبدالرحیمی و سرپرستی عباس جواهری و پیشکسوتان پرتلاش و دلسوز تربیت بدنی ناحیه دو شهرری بود.

طاهری در پایان بیان کرد: شهرری پایگاه قهرمانی دانش‌‌‌آموزان در بسیاری از رشته‌های ورزشی است و امیدواریم با حمایت همه مسئولان از ورزش دانش‌آموزی، باعث کاهش آسیب‌پذیری اجتماعی دانش‌آموزان شویم و بتوانیم بیشتر از گذشته شاهد موفقیت دانش آموزان در رشته‌های ورزشی باشیم.

منبع پانا
از طريق مائده رحمانی
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه