مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

استاندار تهران : هیچ برنامه ای برای بازگشت قیامدشت به شهرداری تهران نداریم/مشکل تقسیمات کشوری استان حل می شود

قیامدشت -استاندار تهران در مراسم افتتاح پروژه های عمرانی شهر قیامدشت درپاسخ به صحبت های امام جمعه شهر قیامدشت گفت : هیچ برنامه‌ای برای بازگشت قیامدشت به شهرداری تهران نداریم.

0 68

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری استاندارد تهران همزمان با ششمین روز از دهه مبارک فجر با حضور در میان نمازگزاران مسجد الزهرا شهر قیامدشت شرح وقایع سیاسی چهل ساله انقلاب اسلامی پرداخت .

وی با اشاره به فراز و نشیب های انقلاب اسلامی در چهار دهه گذشته گفت : مدیریت کشور تلاش شبانه روزی می خواهد و نمی توانیم با ساعت کار اداری کشور را برای عمران و آبادانی قرار دهیم و مسئولان باید از استراحت تفریح و گاهاً منافع مالی خود چشم پوشی کرده و پاشنه های کفش را کشیده و در راه خدمت به مردم شبانه روزی تلاش کنند.

محسن منصوری اظهار داشت در دولت مردمی آیت الله رئیسی استراحت معنایی ندارد و مسئولان و مدیران کشور باید پابه پای رئیس جمهور به مشکلات و معضلات جامعه رسیدگی کرده تا عقب افتادگی های کشور را جبران کنند هرچند امروز ما نسبت به قبل در بسیاری از موارد رتبه های برتر دنیا را کسب کرده‌ایم اما باید با تلاش بی وقفه زمینه آسایش و رفاه مردم را فراهم کنیم.

وی گفت در دولت های قبل تمام امور کشور را با مذاکرات با کشورهای غربی گره زده بودند و امور کشور تقریباً برزمین مانده بود اما امروز با رهنمودهای داهیانه مقام عظمای ولایت با تکیه بر توان داخلی با کشور های ابر قدرت دنیا مذاکره می کنیم.

استاندار تهران با اشاره به مشکلات حوزه تقسیمات کشوری گفت امروز ما در تقسیمات کشوری در استان تهران دچار مشکل هستیم و مرزبندی شهرها مشکلات عدیده ای را برای ما و شهروندان به وجود آورده است. به عنوان مثال مرز یکی از شهرهای همجوار از قیامدشت با کانال آب جدا شده است اگر حادثه ای در این کانال اتفاق بیافتد نمی دانیم که نیروهای امدادی کدام شهر باید به محل اعزام شوند این موضوع در خدمات‌رسانی به مردم نمود پیدا می‌کند و برای همین مشکل ما طرح جامع تقسیمات استان تهران را در برنامه‌های خود داریم تا این مشکلات را در اسرع وقت برای همیشه سر و سامان دهیم.

استانداری تهران در خصوص صحبت های امام جمعه شهر قیامدشت در زمینه جداسازی حریم شهر و سپردن آن به شهرداری تهران اظهار داشت: من این صحبت‌ها را برای اولین بار است که می شنوم و تاکنون با بنده صحبتی در این خصوص نشده است و هیچ برنامه‌ای در این زمینه نداریم و اگر زمانی قرار باشد اتفاقاتی در این زمینه رخ دهد حتماً با هماهنگی این موضوع را دنبال می‌کنیم.

 

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه