مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد ری: پژوهش های کاربردی به کمک دستگاه های اجرایی می آید

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، 12 مهرماه با «احمد ابوحمزه»، ری شناس و رییس هییت مدیره مؤسسه فرهنگی هنری «مطالعات راگا» پیرامون برنامه های پژوهشی و ری شناسی، گفت و گو کرد.

0 10

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، «سید حسن صفوی» در این دیدار با اشاره به انجام پژوهش های کاربردی در سالهای گذشته، یادآور شد: «پژوهش» تلاشی برای یافتن بهترین راهکارها برای حل مشکلات موجود و یا گشودن افق‌های تازه برای پیشرفت است.

وی یادآور شد: ایجاد موسسه فرهنگی هنری مطالعات راگا به منظور ساماندهی و نهادینه شدن پژوهش های کاربردی و مورد نیاز دستگاه های اجرایی شهرستان ری ایجاد شد و در همین رستا، مرحوم اسمعیل  شاه محمدی به عنوان مدیر عامل این موسسه نیز نقش موثری در تشکیل موزه ری شناسی داشت.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، دانشگاه های مستقر در شهرستان ری و موسسه مطالعات راگا را بازوان پژوهشی شورای فرهنگ عمومی برشمرد و یادآور شد: حدود 30 عنوان طرح پژوهشی در حوزه های مختلف از جمله کاهش آسیب های اجتماعی تهیه شده که سه مورد آن در مرحله اجرا قرار دارد.

«احمد ابوحمزه»، ری شناس و رییس هییت مدیره مؤسسه فرهنگی هنری «مطالعات راگا» نیز در این دیدار پیشنهاداتی در حوزه فعالیت های ری شناسی، تعیین روز ری در تقویم رسمی کشور و گسترش فعالیت های موسسه مطالعات راگا ارائه کرد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه