مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

فرماندار ری: تردد بین شهری از امروز آزاد است|ری در وضعیت زرد کرونایی

معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری وضعیت کرونایی شهرستان ری را زرد اعلام کرد و گفت از امروز تردد بین شهری بجز شهرهای وضعیت قرمز و نارنجی بدون برگه تردد انجام می شود .

حسین توکلی کجانی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت رنگ بندی شهرستان ری از لحاظ شیوع کرونا اظهار داشت: با توجه به کاهش میزان ابتلاء و فوتی ناشی از بیماری کرونا و همچنین مشارکت و همکاری مطلوب شهروندان و اصناف شهرستان ری، شرایط محدودیت‌های کرونایی در این شهرستان در وضعیت زرد قرار گرفته است.

معاون استاندار تهران گفت: از امروز با تصمیم ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا تردد بین شهرهای زرد از امروز بدون برگه تردد بلامانع است.

فرماندار ویژه شهرستان ری در ادامه بیان داشت: بر اساس پایش صورت گرفته در حال حاضر ۲۱۲ شهر در وضعیت زرد قرار دارند و برای شهروندانی که قصد سفر به شهرهای زرد را دارند نیاز به برگه تردد ندارند.

توکلی کجانی عنوان داشت: ۲۹ شهر نیز در شرایط قرمز و نارنجی قرار دارند که کماکان ورود پلاک‌های غیربومی به این شهرها ممنوع است و توصیه می‌شود شهروندان ضمن رعایت مستمر پروتکل‌های بهداشتی، از سفرهای غیر ضروری اجتناب کنند زیرا در صورت عدم توجه به دستورالعمل‌های بهداشتی و افزایش ترددها، امکان بازگشت محدودیت‌های شدید وجود دارد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه