مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

احداث بیمارستان تخصصی چشم پزشکی در شهرری

فرماندار ری خبر داد

در حاشیه افتتاح کلینیک مجهز چشم پزشکی نور شهرری معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در گفتگو با خبرنگاران از مذاکرات انجام شده برای احداث بیمارستان تحصصی چشم پزشکی در شهرری خبر داد

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ،حسین توکلی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری ظهر امروز در آئین افتتاح کلینیک فوق تخصصی چشم پزشکی نور شهرری، اظهار کرد: یکی از اولویت‌های دولت ارتقای سطح سرانه‌های بهداشتی و درمانی در سطح شهرها و روستاها است که در این راستا تمام خانه‌های بهداشت و مراکز جامع سلامت شهری و روستایی در سطح شهرستان ری از نظر زیرساخت و امکانات ارتقاء پیدا کرده است.

وی گفت: بیمارستان ۳۲۹ تختخوابی شهدای هفتم تیر و بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی فیروزآبادی با ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت هستند که بیمارستان فیروزآبادی به عنوان یکی از مجهزترین و بروزترین بیمارستان‌های جنوب تهران به زودی افتتاح می‌شود.

معاون استاندار تهران تصریح کرد: ارائه خدمات چشم پزشکی در شهرری میزان تردد و مراجعات مردم شهرستان ری همچنین شهرستان‌های اطراف و جنوب پایتخت را به مراکز چشم پزشکی در تهران کاهش می‌دهد.

توکلی با بیان اینکه افتتاح این کلینیک بسیاری از مشکلات چشم پزشکی منطقه را حل می‌کند، افزود: سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه بهداشت و درمان در کنار اقدامات دولت، کمک بسیار زیادی به ارتقای خدمات دهی در حوزه سلامت می‌کند و دولت باید از این سرمایه گذاران حمایت کند.

وی در ادامه تأکید کرد: باید تلاش کنیم بیمارستان چشم پزشکی در شهرری داشته باشیم لذا برای احداث آن مذاکرات لازم انجام شده و درصورتی که زمین در مرکز شهرستان پیش‌بینی شود، عملیات احداث را آغاز می‌کنیم.

فرماندار ویژه شهرستان ری با بیان اینکه هر چه میزان خدمات در حاشیه پایتخت بیشتر شود میزان مهاجرت به تهران کمتر می‌شود، گفت: در شهرستان ری همدلی و انسجام مدیران و مسؤولان برای خدمت رسانی به مردم خوب است و تلاش می‌کنیم در نقاط کم‌برخوردار سطح خدمات را بالا ببریم تا مردم این مناطق کمتر به تهران مراجعه کنند.

توکلی در پایان خاطرنشان کرد: در وضعیت شیوع کرونا با تدابیر انجام گرفته، این بیماری کنترل شد و امیدوارم با رعایت کامل دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا به زودی از این شرایط عبور کنیم.

منبع فارس
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.