مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

بزرگداشت حماسه ۹دی و سالگرد شهادت«سردار سلیمانی»ویژه برگزار شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به اینکه برخی انگیزه ای برای برپایی مراسم ۹ دی ندارند گفت: بزرگداشت حماسه ۹دی و سالگرد شهادت«سردار سلیمانی»ویژه برگزار شود.

حجت الاسلام سید محسن محمودی ظهر شنبه در مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی و دهه بصیرت که در پردیس شهید مفتح شهرستان ری برگزار شد، با تاکید بر اینکه باید روشنگری در نسل جوان جدی گرفته شود اظهار داشت: روشنگری و ارائه واقعیت‌ها به نسل جوان در همه برهه‌های تاریخ راهگشا بوده و وظیفه فرهنگیان تبیین دستاوردهای انقلاب در مقایسه با دوران طاغوت برای نسل جوان است.

محمودی با اشاره به اینکه برپایی و بزرگداشت مراسم ۹ دی و سالگرد شهادت سردار شهید سلیمانی از اهمیت ویژه ای برخوردار است گفت: هر چند برخی انگیزه کافی برای برگزاری این مراسم ندارند اما مناسبت‌های ۹ تا ۱۹ دی باید به طور ویژه برگزار شوند.

وی عنوان داشت: با یک نگاه دقیق در خواهیم یافت که حاج قاسم‌ها در دل ۹ دی‌ها پرورش خواهند یافت و باید بدانیم و آگاه باشیم که موضوع فاته پیچیده‌تر از آن است که سهل انگاری در باره آن صورت بگیرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در خصوص ابعاد فتنه ۸۸ بیان داشت: چهره‌های فتنه باید تبیین و نمایان شوند و باید بدانیم که اگر لطف خداوند و فرزانگی رهبری و بصیرت مردم نبود معلوم نبود در آن برهه چه بر سر ایران و می‌آمد.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران افزود: مردم ما در عزت مندی فرزند محرم و در سختی‌ها فرزند رمضان هستند که در اوج تحریم‌ها استقامت می‌کنند و دست از پایداری نظام و حمایت از انقلاب نخواهند کشید.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه