مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

گرامیداشت نهم دی‌ماه از طریق شبکه دانش‌آموزی شاد در ناحیه یک شهرری

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری از برگزاری برنامه گرامیداشت نهم دی‌ماه روز بصیرت، در شبکه دانش‌آموزی «شاد» برای تمامی دانش‌‌آموزان این ناحیه خبر داد.

محسن نوروزیان، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری، در گفت و گو با پانا اظهار کرد: حماسه نهم دی‌ماه و حضور عاشورایی مردم حماسه‌ساز و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی نهم دی ماه 1388 نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زریّن دیگری در افتخارات مرد و زن ایرانی به حساب می‌آید. حماسه نهم دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد در برابر تمام دنیای آنها خواهند ایستاد.
مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری تصریح کرد: روز نهم دی‌ماه در تاریخ انقلاب‌ اسلامی با عنوان روز «بصیرت» تبدیل به یوم‌الله و ماندگار گردید. در این روز ماندگار و تاریخی ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، حماسه‌ای دیگر آفرید و دشمنان خدا و دینش را مأیوس و ناامید ساخت و قلب امام زمان‌(عج) و نائب بر‌حقش حضرت آیت الله‌العظمی خامنه‌ای(دامت‌برکاته) را شاد ساخت.
نوروزیان افزود: می‌توان گفت نهم‌دی، روز غلبه جنود‌الهی بر جنود شیطان است. روز خروش ملت ایران و آشکار ساختن خشم مقدس در برابر اهانت‌ها و حرمت شکنی‌های عده‌ای غافل و یا مزدور وابسته به اجانب نسبت به مقدسات در روز عاشورای حسینی است. روز نهم‌دی در واقع روز نه گفتن ملت ایران به سران فتنه و آری گفتن به نظام اسلامی و بیعت مجدد مردم با آرمان‌های والای حضرت امام‌خمینی(ره) و رهبر‌فرزانه انقلاب اسلامی است. مردم در این روز، تیر خلاص را به سران فتنه شلیک و پشت پیکر نامبارک فتنه را به خاک مالیدند.
او در ادامه گفت: در روز نهم دی‌ماه 1388، مشروعیت سیاسی نظام اسلامی ایران بار دیگر با حضور خودجوش ده‌ها‌میلیونی مردم در تهران و تمامی شهرهای دیگر کشور به جهانیان اعلام شد.
روز نهم دی، روزی است که مردم ایران نشان دادند دشمنان خود و انقلاب خود را به‌خوبی می‌شناسند و هرگز فریب حیله‌ها و نیرنگ‌های آنان را نمی‌خورند. روز نهم دی روزی است که مردم ایران نشان دادند که با بصیرت هستند و در میان گرد و غباری که فتنه‌گران به‌پا کرده‌اند هرگز، نه راه را گم می‌کنند و نه دست از راهبر واقعی که همانا ولایت‌فقیه است، بر‌می‌دارند و در نهایت روز نهم دی روزی است که مردم مسلمان و انقلابی ایران نشان دادند که این جمله حضرت امام‌(ره) را که فرمودند: «پشتیبان ولایت‌فقیه باشید تا به مملکت‌تان آسیب نرسد» به خوبی در عمل به آن معتقد و پایبند هستند. این مقام مسئول افزود: نهم دی ماه یک هزار و سیصد و هشتاد و هشت، جشن بلوغ‌فکری و شخصیتی نظام اسلامی بود.
به همین مناسبت آموزش و پرورش ناحیه یک شهر‌ری برنامه گرامیداشت 9 دی روز بصیرت را در مدرسه علی‌اکبر طالبی برگزار خواهد کرد و همزمان در شبکه آموزشی دانش‌آموزی «شاد» برای کلیه دانش‌آموزان این ناحیه پخش می‌کند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.