مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

توزیع بیش از یک میلیون ماسک میان شهروندان ری

جانشین فرمانده سپاه ناحیه حضرت عبدالعظیم(ع) از توزیع بیش از یک میلیون ماسک درب منازل شهروندان و اجرای برنامه های متنوع فرهنگی با محوریت فضای مجازی در هفته بسیج خبر داد.

سرگرد امامیان جانشین فرمانده سپاه ناحیه حضرت عبدالعظیم(ع) شهرستان ری در نشست خبری ،از اجرای ۷۵ عنوان برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج خبر داد و افزود: عطرافشانی و غبارروبی گلزار شهدا، تجلیل از حافظان سلامت، توزیع بیش از یک میلیون ماسک بین شهروندان، تهیه آبمیوه طبیعی و توزیع بین واحدهای درمانی شهرستان، توزیع غذای گرم و سوپ داغ بین خانواده‌های نیازمند، مشاوره رایگان حقوقی و تحصیلی، دیدار با خانواده معظم شهدا، پشتیبانی از خانواده های محروم و نیازمند با توزیع بسته های معیشتی ، توزیع گوشت گرم و مرغ بین اقشار آسیب پذیر، بخشی از برنامه‌های سپاه ناحیه حضرت عبدالعظیم(ع) در هفته بسیج است.

دبیر ستاد برگزاری هفته بسیج ناحیه حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) ، اظهار داشت: ضد عفونی و شستشوی معابر از دیگر برنامه های سپاه شهرستان ری است که توسط پایگاه های بسیج محلات اجرا می شود. همچنین با همکاری بسیج جامعه پزشکی، کلیپ ها و بروشورهای مختلفی در زمینه جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تهیه شده که در سطح شهرستان توزیع و از طریق فضای مجازی اطلاع رسانی می شود.

وی در بخشی از سخنان خود با اشاره به اینکه بسیج یک فرهنگ و تکلیف است، اظهار داشت: امیرمومنان حضرت علی (ع) در این مسیر گام برداشتند و تمام زندگی شان را وقف اسلام کردند و برای دستگیری از مستمندان تلاش کردند. امامیان اظهار داشت: بسیجی ، نباید هدفی جز انقلاب و اسلام داشته باشد. بسیجیان نیز در همه عرصه ها از جمله دفاع مقدس، سازندگی، محرومیت زدایی و مقابله با بیماری کرونا در قالب گروه های جهادی وارد عمل شدند و حماسه آفریدند که این نهاد انقلابی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی به رهبری بنیانگذار عظیم الشان انقلاب، حضرت امام خمینی (ره) است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.