مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

ورود دستگاه قضایی به مشکلات ساکنان کوره پزخانه‌های خاوران

رئیس حوزه قضایی بخش خاوران با هدف بررسی مشکلات و آسیب‌های اجتماعی ساکنان این حوزه قضایی از کوره پزخانه‌های محمودآباد و قاسم آباد بخش خاوران شهرستان ری بازدید کرد.

میثم یاری رئیس حوزه قضایی بخش خاوران با هدف بررسی مشکلات و آسیب‌های اجتماعی ساکنان این حوزه قضایی از کوره پزخانه‌های محمودآباد و قاسم آباد بخش خاوران بازدید کرد.

رئیس حوزه قضایی بخش خاوران در این بازدید برخی از مشکلات خاص ساکان این مناطق از جمله دسترسی به آب آشامیدنی سالم، حضور و سکونت غیرمجاز اتباع خارجی همچنین استفاده از انشعابات غیرمجاز آب، برق، گاز و سایر موارد را بررسی کرد.

وی سپس در جلسه‌ای با حضور مسؤولان دستگاه‌های ذی‌ربط محلی بر الزام مالکان و بهره‌برداران از کوره‌های فعال به تأمین آب شرب سالم و سایر الزامات بهداشتی و نیز الزام شرکت شهرک‌های صنعتی خاوران بر تعیین تکلیف اراضی وسیع تحت اختیار که به شکل سکونتگاه‌های غیرمجاز اتباع خارجی تبدیل و بسترساز ارتکاب جرائم از سوی مجرمان می‌شود تأکید و دستورات قضایی لازم را در این زمینه صادر کرد و برای اجرا به مبادی قانونی ذی‌ربط ابلاغ شد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه