مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

اجرای ۴۱ عنوان برنامه هفته بسیج توسط ناحیه حضرت روح الله(ره)

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت روح الله(ره) گفت: ۴۱عنوان برنامه هفته بسیج در بخش‌های کهریزک، فشافویه و قلعه‌نو برگزار می‌شود.

سرهنگ خداداد کاشفی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت روح‌الله(ره) باقرشهر ظهر امروز در نشست خبری هفته بسیج با اصحاب رسانه، اظهار کرد: حوزه خبر و رسانه مؤثرترین اِلمان در فضای کنونی جامعه است و در پیشبرد اهداف مقدس بیشترین اثرگذاری را می‌تواند داشته باشد.

وی گفت: رسالت اصلی سپاه، پاسداری از انقلاب است و سپاه بدون بسیج نمی‌تواند به این مهم دست پیدا کند و در این راستا فعالیت‌های فرهنگی بسیج بسیار مهم است.

فرمانده ناحیه حضرت روح الله(ره) با بیان اینکه رویکرد و راهبردهای ما نیز براساس رهنمودها و فرموده‌های امامین انقلاب است، افزود: رویکرد کنونی سپاه نیز براساس فرموده‌های مقام معظم رهبری است تا طبق فرمایشات ایشان در جنگ نرم یک قدم جلوتر از دشمن باشیم و ارتباط خود را با مسجد قوی‌تر کنیم چرا که بسیج زاده مسجد است.

سرهنگ کاشفی بیان کرد: تقویت محلات را با حضور امام جماعت، فرمانده پایگاه و دیگر معتمدین محله در برنامه‌های خود داریم که مسجد به عنوان پایگاه محلی دیده می‌شود.

وی ادامه داد: چهل و یک عنوان برنامه در هفته بسیج داریم که به دلیل شیوع کرونا بیشتر این برنامه‌ها به شکل مجازی برگزار می‌شود.

فرمانده ناحیه حضرت روح‌الله(ره) گفت: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران باتوجه به شیوع کرونا به صورت تلفنی و یا با اهداء بسته بهداشتی و لوح تقدیر درب منزل این بزرگواران انجام خواهد شد تا از خطر شیوع این ویروس منحوس جلوگیری شود.

سرهنگ کاشفی با بیان اینکه در طرح حافظان سلامت، تفاهم‌نامه‌ای بین سازمان بسیج و وزارت بهداشت نوشته شده است که با حضور در محله‌ها طرح غربالگری انجام شود، اضافه کرد: تیم‌های تخصصی و جهادی در محله‌ها مستقر می‌شوند و آموزش‌های مختلف در خصوص پیشگیری از کرونا را به مردم می‌دهند و اگر شخصی مشکوک به کرونا باشد دکتر حاضر در محل ایشان را معاینه و در صورت ابتلا داروها و تذکرات لازمه به خانواده بیمار داده می‌شود.

وی ابراز کرد: از خیران عزیز نیز در این طرح استفاده می‌شود تا برای خانواده‌هایی که بضاعت ندارند آبمیوه طبیعی تهیه شود.

فرمانده ناحیه حضرت روح الله(ره) در پایان خاطرنشان کرد: رزمایش کمک مؤمنانه، دیدار با ائمه جمعه و جماعت، تقدیر از فعالان حوزه سلامت، برگزاری ایستگاه سلامت، فضاسازی، برگزاری مانور فرهنگی، عطر افشانی مزار شهدا، افتتاح ساختمان حوزه بسیج شهید پلارک، افتتاح پایگاه بسیج روستای دوتویه سفلی از دیگر برنامه‌های هفته بسیج است.

منبع خبرگزاری فارس
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.