مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

واحدهای صنفی در شهرستان ری دستورالعمل‌های ستاد کرونا را رعایت کنند

رئیس اتاق اصناف شهرستان ری با اشاره به اعمال محدودیت‌های مشاغل از بیستم آبان‌ماه به منظور کاهش زنجیره ابتلا به کرونا همزمان با سراسر کشور گفت: واحدهای صنفی دستور العمل‌های ستاد مقابله با کرونا را با دقت رعایت کنند.

لطف‌الله ستاره در گفت‌و‌گو با تسنیم با اشاره به اعمال محدودیت در سطح شهرستان اظهار داشت: از 20 آبان‌ماه صنوف گروه یک بدون محدودیت و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی می‌توانند به فعالیت خود ادامه دهند و صنوف گروه 2 نیز می‌توانند به مدت یک ماه تا ساعت 18 فعالیت صنفی داشته باشند.

وی افزود: صنوف گروه 3 و 4 کما فی‌السابق نمی‌توانند فعالیتی انجام دهند و می‌بایست تعطیل باشند.

ستاره یادآور شد: از آنجایی که مصوبه اخیر ستاد ملی مقابله با کرونا، خاتمه فعالیت‌های شغلی را ساعت 18 اعلام نموده است؛ لذا رعایت دقیق آن لازم و همکاری در این خصوص تکلیف قانونی کلیه شاغلان صنفی می‌باشد و از تمام همکاران انتظار داریم در رعایت این موارد تمام اهتمام خود را به کار گیرند.

رئیس اتاق اصناف شهرستان ری در ادامه گفت: مراکز ضروری شغلی و مرتبط با زندگی روزمره و نیازهای ضروری مردم شامل مراکز درمانی، اورژانس، داروخانه‌ها، مراکز آتش‌نشانی، امداد و نجات، آمبولانس ها، خدمات سرویس های عمومی آب و برق و تلفن، نانوایی‌ها و سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای جزو گروه اول می‌باشند.

وی در پایان تاکید کرد: با وجود گلایه‌های اصناف از این طرح، ناگزیر به اجرای آن براساس مصوبه ستاد ملی کرونا هستیم اما ایجاد هرگونه محدودیت بدون حمایت مادی و یا معنوی از اصناف موجب افزایش هزینه سربار کسب و کار و زندگی برای آنها می‌شود.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه