مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

ساخت و ساز غیر مجاز در باقرشهر زیر تیغ قانون

یوسف پناهنده مسئول واحد کنترل و نظارت شهرداری اعلام کرد: در اجرا و اعمال قانون به هیچ عنوان عذری پذیرفته نیست

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ یوسف پناهنده مسئول واحد کنترل و نظارت شهرداری با بیان این موضوع گفت : در زمان تصدی مسئولیت مدیریت جدید با همکاری عوامل اجرایی با پیگیری واحدهای نظارتی شهرداری ، نسبت به جمع آوری وتخریب ساخت و سازهای غیر مجاز در محدوده استحفاظی و قانونی شهر اقدام شده است.

وی در ادامه گفت : با توجه به مقتضیات زمان و تاکیدات و پیگیری مقامات مسئول بخش ، همچنین ضرورت برخورد با هرگونه تصرف و ساخت و ساز غیرمجاز در شهر ، اقدامات لازم برای اعمال مقررات با جدیت صورت پذیرفته است.
ایشان ادامه داد: در طی دو ماه گذشته با همکاری شهروندان در اطلاع رسانی هرگونه تخلف و ساخت و ساز غیر مجاز، تاکنون بیش از ۱۰۰ مورد برخورد قانونی و اعمال مقررات انجام شده است.

وی ادامه داد: به شهروندان توصیه می شود قبل از هرگونه اقدام در حوزه ساخت و ساز به منظور تعیین تکلیف و اطلاع و از روند قانونی و کسب تکلیف ، به واحد شهرسازی شهرداری باقرشهر مراجعه نمایند . بدیعی با متخلفان و متخاطیان و سود جویان برخورد قاطع و قانونی صورت می پذیرد.

 

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه