مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

اماکن بیش از ۳۰ واحد صنفی متخلف در شهر ری پلمب شد

رئیس پلیس اماکن تهران در راستای نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا از شناسایی و پلمب بیش از ۳۰ سفره‌خانه، باغ تالار، کافی‌شاپ و قهوه‌خانه متخلف خبر داد.

 سرهنگ نادر مرادی رئیس پلیس اماکن تهران اظهار کرد: در راستای طرح مرحله سوم فاصله‌گذاری اجتماعی و برابر دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا طرح‌های عملیاتی ما به شکل تلفیقی با حضور تیم‌های نظارتی پلیس اماکن و با همکاری همکاران قضایی، وزارت بهداشت و بازرسان اتحادیه‌ها، اتاق اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت برگزار می‌شود.

وی گفت: شب گذشته رئیس و عوامل پایگاه نهم پلیس امنیت تهران طرحی را آغاز کردند که بیش از ۱۰ مورد واحد صنفی رستوران که پروتکل بهداشتی را رعایت نمی‌کردند شناسایی و با محرز شدن تخلف برخورد که منجر به پلمب شد.

رئیس پلیس اماکن تهران ادامه داد: در اجرای این طرح یکی دو مورد باغ تالارهایی که اقدام به برگزاری مراسم عروسی داشتند که برابر دستورالعمل ستاد کرونا محدودیت برگزاری مراسم و فعالیت داشتند، شناسایی و برخورد شد.

سرهنگ مرادی افزود: بیش از ۸-۹ مورد کافی شاپ نیز رعایت پروتکل‌های اعلامی و ابلاغی وزارت بهداشت را نداشتند که توسط تیم‌های ما اخطار، برخورد و منجر به پلمب شد.

وی به پلمب بیش از ۳۰ سفره‌خانه، باغ تالار، کافی‌شاپ و قهوه‌خانه متخلف در این طرح اشاره کرد و یادآور شد: بیش از ۱۵ مورد سفره خانه به صورت زیرزمینی بدون مجوز به شکل پوششی با نگهبان، دوربین و تجهیزات کامل که مشتری خاص دارند شناسایی و با صورتجلسه، اخطار در نهایت نسبت به پلمب آن‌ها اقدام شد.

رئیس پلیس اماکن تهران با تأکید بر اینکه طرح‌های نظارتی تیم‌های تلفیقی ما به صورت شبانه‌روزی در راستای طرح‌های سلامت محور و پیرو دستورالعمل ستاد ملی کرونا در تهران، شهرری و شمیرانات ادامه دارد، عنوان کرد: انصافاً از زمان شیوع ویروس کرونا حدود ۹۸ درصد از صنوف طرح های ابلاغی ما به اتاق اصناف و اتحادیه‌ها را رعایت و همکاری می‌کنند و معمولاً کسانی که به طور پوششی، زیرزمینی و غیرمجاز فعالیت می‌کنند، رعایت نمی‌شود که قطعاً از تیر رأس ما خارج نیستند و برخورد قاطع می‌کنیم.

سرهنگ مرادی با بیان اینکه در این راستا اصل بر فرهنگسازی و کار ایجابی است و دنبال کار سلبی نیستیم، ابراز کرد: همکاران ما در کنار نیروهای وزارت بهداشت در مجتمع‌ها، پاساژها و مراکز پرتردد از ورود افراد بدون ماسک جلوگیری می‌شود با اهدای ماسک رایگان سعی بر نهادینه کردن این فرهنگ در شرایط فعلی داشته و برای سلامت مردم از هرکاری و تلاشی بدون وقفه دریغ نمی‌شود.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه