مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

افضلی‌نیا خبر داد؛کسب رتبه نخست کهریزک در ساخت و ساز فضاهای آموزشی در کشور

رئیس آموزش و پرورش بخش کهریزک از کسب رتبه نخست کهریزک در ساخت و ساز فضاهای آموزشی در کشور خبر داد.

محمدرضا افضلی‌نیا صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش بخش کهریزک که با حضور امین بابایی بخشدار و حجت‌الاسلام والمسلمین استیری امام جمعه باقرشهر و کهریزک برگزار شد، با اشاره به تداوم اقدامات بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا در سطح مدارس باقرشهر و کهریزک اظهار داشت: از مجموعه مدیریت شهری به دلیل همراهی با دستور‌العمل‌های ستاد ملی کرونا قدردانی می‌کنم.

 

وی سپس با اشاره به مشکلات آنتن‌دهی در استفاده از شبکه شاد تصریح کرد: اگرچه سامانه شاد طراحی شده است، ولی عده‌ای از دانش‌آموزان به دلیل مشکلات دسترسی به اینترنت امکان استفاده از این سامانه را ندارند و یا اینکه برخی از افراد توان دسترسی به امکاناتی همچون تلفن هوشمند و تبلت را برای استفاده از این سامانه ندارند.

 

رئیس آموزش و پرورش بخش کهریزک افزود: با اقدامات حمایتی بخشداری کهریزک در برگزاری «میز مهربانی» و حضور ارزشمند خیرین نیکوکار تا حدودی اعتبار لازم برای تهیه تلفن هوشمند و تبلت برای دانش‌آموزان نیازمند جامانده از تحصیل فراهم شده که امید است با تقویت آنتن‌دهی لازم از سوی شرکت مخابرات، شرایط برای تحصیل مطلوب مجازی در بخش کهریزک فراهم شود.

 

افضلی‌نیا همچنین با اشاره به رتبه نخست کهریزک در ساخت و ساز فضاهای آموزشی در کشور تصریح کرد: جدیت مجموعه آموزش و پرورش با حمایت‌ دستگاه‌های حاکمیتی سبب شد که بخش کهریزک در سطح کشور در جهت استفاده بهینه از فضاهای آموزشی رتبه نخست را کسب کند.

 

وی ادامه داد: خوشبختانه طی سال‌های اخیر شاهد ارتقا زیرساخت‌های آموزشی در بخش کهریزک بودیم و در ادامه نیز تمام تلاش مجموعه مدیریتیِ بخش، رشد و توسعه به ویژه در بحث زیرساختی و سخت افزاری خواهد بود.

 

رئیس آموزش و پرورش بخش کهریزک خاطرنشان کرد: تلاش داریم برای جبران کمبود سرانه آموزشی بخش کهریزک، اراضی بلااستفاده که از موقعیت آموزشی خوبی برخوردار هستند را طی مذاکره با شهرداری جذب و از این طریق عقب‌ماندگی خود را جبران کنیم.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه