مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

نمازجمعه در شهرستان ری ششم تیرماه برگزار می‌شود

باتوجه به وضعیت زرد در شهرستان ری تعطیلی نماز جمعه در پایگاه‌های نمازجمعه این شهرستان تا دوهفته ادامه دارد و اولین نماز بعد از کرونا ششم تیرماه برگزار می‌شود.

 نماز جمعه از نهم اسفندماه سال گذشته در شهرستان ری همانند سایر شهرهای کشور به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تعطیل شده است.

طی هفته های اخیر در شهرهایی که وضعیت سفید دارند نماز جمعه برگزار شده است و شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور درباره اقامه مجدد نمازهای جمعه در مناطق زرد اطلاعیه‌ای صادر کرد.

براساس این اطلاعیه برگزاری نماز جمعه در شهرهای دارای وضعیت زرد به عهده مسؤولان شهرستان واگذار شده که در شهرستان ری نیز در جلسه‌ای با حضور مدیران و دست‌اندرکاران در این باره تصمیم گیری شد.

با توجه وضعیت زرد شهرری و نیاز به هماهنگی برای رفع موانع و ایجاد محدودیت‌های بهداشتی، با تشخیص مسؤولان مربوطه، این هفته و هفته آینده نماز جمعه در شهرهای شهرستان ری برگزار نخواهد شد و اولین نماز جمعه شهرری بعد از شیوع بیماری کرونا با رعایت محدودیت‌های بهداشتی و فاصله‌گزاری در ششم تیرماه در این شهرستان برگزار خواهد شد.

منبع خبرگزاری فارس
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه