مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

۱۳ میلیاردریال تسهیلات اشتغال به مددجویان کمیته امداد کهریزک پرداخت شد

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) بخش کهریزک شهرستان ری گفت: ۱۳ میلیاردریال تسهیلات برای اشتغال مددجویان تحت پوشش این نهاد طی سال گذشته پرداخت شد.

یدالله صفری روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این میزان اعتبار برای اشتغال ۷۰ نفر و در قالب ۷۰ طرح پرداخت شده است.
وی خاطرنشان کرد : همچنین این نهاد حمایتی ازطریق آموزش های فنی وحرفه ای وآموزش پایدارسازی طرح های اشتغال زمینه اشتغال ۶۸ نفر را طی سال گذشته فراهم کرده است.
این مسئول با اشاره به برنامه های کمیته امداد امام خمینی (ره) در زمینه اشتغال بخش کهریزک افزود: افزایش بیش از۱۰۰ درصدی تسهیلات اشتغال را در برنامه های سال جاری این نهاد حمایتی داریم تا مددجویان تحت پوشش با اشتغال زمینه خود کفایی را فراهم کنند.
رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) بخش کهریزک شهرستان ری با بیان اینکه توانمندسازی و شکوفایی استعدادها و تامین خوداتکایی نیازمندان و محرومان از مهمترین اهداف کمیته امداد است، تصریح کرد: فراهم ‌سازی زمینه لازم برای ایجاد اشتغال پایدار و جلوگیری از وابستگی مددجویان به این نهاد از مهمترین اهداف پرداخت تسهیلات است.
بخش کهریزک از توابع شهرستان ری، از شمال به بهشت زهرا (س)، از غرب به اتوبان تهران قم، از شرق به باقر شهر و از جنوب به شهر حسن آباد فشافویه محصور و در فاصله ۱۳ کیلومتری شهرستان ری واقع شده است.
شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی درحدود یک میلیون نفر دارای چهار شهر شهرری، باقرشهر، کهریزک و حسن آباد و چهار بخش مرکزی، کهریزک، فشاپویه، خاوران و قلعه نو است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.