مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

برگزاری مراسمات ترحیم و عروسی در شهر قیامدشت و بخش خاوران ممنوع است

بخشدار خاوران گفت : طبق مصوبه جلسه مدیریت بحران بخش خاوران ، برگزاری هر نوع مراسم در سطح قیامدشت و بخش خاوران ممنون است.

به گزارش  پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری به نقل از روابط عمومی بخشداری خاوران ، اسماعیل شعبانزاده بخشدار خاوران ، در جلسه فوق العاده مدیریت بحران بخش خاوران در خصوص ویروس کرونا با اشاره به بی توجهی شهروندان به هشدارها گفت : این ویروس شهر و روستا نمی شناسد و متاسفانه شاهد ابتلا شدن تعدادی از شهروندان به این ویروس هستیم که دلیل آن عدم توجه شهروندان به هشدارهای وزارت بهداشت و تردد غیر ضروری در بیرون از خانه می باشد.

 

وی افزود : از ابتدای شیوع این ویروس ، دستورالعمل هایی که از طریق وزارت بهداشت و نهادهای ذیربط برای ما ابلاغ شده تقریبا تمامی این دستورالعمل ها اجرا شده است.

 

بخشدار خاوران اظهار داشت : بنابر مصوبه جلسه مدیریت بحران بخش خاوران ، برگزاری هر نوع مراسم از جمله مراسم ترحیم و جشن ممنوع می باشد و صنوفی که باعث ایجاد تجمع می شوند نیز تعطیل خواهند شد.

 

جلسه فوق العاده مدیریت بحران بخش خاوران به ریاست اسماعیل شعبانزاده بخشدار خاوران و با حضور امام جمعه قیامدشت ، رییس حوزه قضایی بخش خاوران ، شهردار و رییس شورای شهر قیامدشت ، نمایندگان اداره بهداشت شهرستان ری و مرکز بهداشت امام رضا (ع) قیامدشت ، رییس شورای بخش خاوران ، فرمانده حوزه بسیج ۳۳۷ حضرت علی اکبر(ع) ،رییس کلانتری ۱۷۴ قیامدشت ، معاون و مسئول بازرسی بخشداری خاوران و دهیار چهلقز برگزار گردید.

 

برخی از مصوبات این‌جلسه به شرح زیر می باشد؛
۱- ضدعفونی مکرر معابر سطح شهر قیامدشت و روستاها توسط شهرداری و دهیاریها
۲- از برگزاری کلیه اجتماعات ، تجمعات ، مراسم ختم ، جشن تا رفع مشکل کرونا ویروس جلوگیری گردد.
۳- کلیه مراکز تفریحی ، گیم نت ها ،مکانهای ورزشی ، کافی شاپ ها ، قهوه خانه ها که به نحوی به محل تجمع تبدیل می شود تا رفع مشکل کرونا ویروس تعطیل گردد.
۴- گشت مشترک بخشداری ، شهرداری ، کلانتری و شبکه بهداشت و درمان از کلیه مراکز سطح بخش تشکیل و هر گونه عدم رعایت مسائل و مشکلات بهداشتی را تذکر و گزارش نمایند.
۵- از طریق بلندگوهای سیار اطلاع رسانی در خصوص خطر بیماری ویروس کرونا و عدم تردد غیر ضروری مردم در سطح شهر توسط بسیج انجام گردد.
۶- از تجمع دست فروشان در سطح شهر جلوگیری گردد.
۷- شهرداری قیامدشت از هرگونه زباله گردی در سطح شهر جلوگیری نماید.
۸- روزانه دو مرحله اتوبوس ها و مینی بوس های قیامدشت ضدعفونی شود.
۹- رستوران ها از سرو غذا در داخل رستوران ها خودداری و غذا را با پیک در سطح شهر توزیع کنند.

منبع روابط عمومی بخشداری خاوران
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.