مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

کلنگ مجموعه ورزشی آبی چند منظوره در کهریزک زده شد

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ،فرماندار ویژه شهرستان ری روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۱۴۶ طرح در ایام الله دهه فجر در شهرستان ری افتتاح می شود که به موجب آن یک هزار و ۱۲۶ نفر مشغول به فعالیت می‌شوند.
وی خاطر نشان کرد:  پارکینگ عمومی در شهر قیامدشت با اعتبار۶ میلیارد ریال و مساحت ۱۷ هزار متر مربع در مدت سه ماه با هدف کاهش معضلات ترافیکی در این شهرستان به بهره برداری رسید.
این مسئول افزود: طرح سالن ورزشی چند منظوره با اعتبار پنجاه وپنج میلیارد ریال با مساحت یک هزار متر مربع در قیامدشت به بهره برداری رسید.
وی تصریح کرد: طرح سالن اجتماعات با ظرفیت ۱۵۰ نفر واعتبار ۹ میلیارد ریال در بخش قلعه نو به بهره برداری رسید.
فرماندار ویژه شهرستان ری ادامه داد: طرح پست بانک روستای طالب آباد بخش قلعه نو با اعتبار ۲میلیارد و۵۰۰ میلیون ریال و مساحت ۱۵۰ متر مربع و اشتغالزایی ۵ نفر به طور مستقیم به بهره برداری رسید.
وی عنوان کرد: طرح تعریض معابر روستای طالب آباد در بخش قلعه نو با اعتبار ۲ میلیارد و۸۰۰میلیون ریال از محل اعتبار ارزش افزوده تعریض شد.
توکلی بیان کرد: طرح سنگ فرش خیابان شهید قاسم سلیمانی در بخش کهریزک با اعتبار۱۷ میلیارد ریال به مساحت یک هزار و۸۶۰ متر مربع به بهره برداری رسید
این مسول ادامه داد: طرح کلنگ زنی مجموعه ورزشی آبی چند منظوره در بخش کهریزک  با مساحت ۲هزار و۵۰۰ متر مربع واعتبار۶۰ میلیارد ریال طی مدت یک سال به بهره برداری می رسد
فرماندار ویژه شهرستان ری خاطرنشان کرد: طرح بوستان خبرنگاران در بخش کهریزک با مساحت ۶ هزار متر مربع و اعتبار ۱۲ میلیارد ریال طی مدت سه ماه به بهره برداری رسید.
توکلی ادامه داد: طرح تعریض خیابان شهید رجایی روستای قیصرآباد بخش کهریزک به طول ۲۵۰ متر مربع با اعتبارپنج میلیارد ۷۷۰ میلیون ریال تعریض وبهسازی شد
وی یادآور شد: طرح تعریض خیابان جهان آباد پایین به طول ۳۰۰ متر مربع با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال تعریض وبهسازی شد.

[jwp-video n="1"]

فرماندار ویژه شهرستان ری در پایان با اشاره به اینکه ۲۶ سند ملک در روستای جهان آباد پایین آماده شده است، ادامه داد: امروز هشت سند به طور نمادین به صاحبان ملک در روستای جهان آباد پایین تحویل شد.

 

 

 

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.