مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

قبله ی تهران دومین شهر شهیدان مدافع حرم

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ،حسین نصراله در جلسه شورای اداری ضمن تبریک به مناسبت ایام الله دهه فجر اظهار داشت: تمامی مدیران بایستی به منظور افزایش انگیزه خدمت به دیدار خانواده معظم شهدا بروند و خود پیشگام دیدار با خانواده شهدای والامقام و جانبازان سرافراز باشند.
نصرالله گفت: تا امروز شهرستان ری ۲ هزار ۹۷۵ شهید را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده که از این تعداد ۱۶۳ شهید مدافع حرم هستند و شهرستان ری بعد از قم دومین شهر مدافع کشور است.
وی بیان داشت: شهرستان ری دارای ۲۵۰۰ جانباز بالای ۲۵ درصد و ۱۱۰ جانباز بالای ۷۵ درصد و ۴۸۶ آزاده است و برای اولین بار مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار شهیدان زمانی نیا و میرزایی در صحن آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) همزمان با دهه مبارک فجر در تاریخ ۱۸ بهمن برگزار می‌شود.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ری اظهار داشت: شهرستان ری دارای ۲۱ گلزار شهدا با ۱۴۰ شهید است که تاکنون ۹۸ درصد این گلزارها ساماندهی شده و ۲ درصد باقیمانده تا پایان سال اجرا خواهد شد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه