مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

پرچم گنبد حضرت عبدالعظیم (ع) به مناسبت شهادت سپهبد سلیمانی تعویض شد

آیت الله محمدی ری شهری در پی شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی پیامی صادر کرد:
در این پیام آمده است: شهید بزرگوار، سردار سلیمانی، مجاهد نستوه مخلصی بود که همه عمر خویش را در کنار امام راحل و خلف صالحش، رهبر بی بدیل انقلاب، به پیکار با استکبارجهانی سپری کرد و دشمنان را چنان به ستوه آورد که با دستور مستقیم رئیس ابر جناینکاران جهان، رئیس جمهور آمریکا ترور شد و به آرزوی دیرین خود رسید.
او همیشه آماده شهادت بود و چونان اسوه اش علی علیه السلام باکی نداشت که شهادت به سراغش آید یا او به سوی شهادت بشتابد. او نه تنها افنخار ایران و اسلام که افتخار همه مستضعفان و پیکارگران راه شرافت و عدالت بود و مرگ سرخش، تحقق وعده الهی و پیروزی نهایی استضعاف بر استکبار را نوید می دهد.
این جانب عروج سرخ این سردار سپاه اسلام را به همرزمان شهیدش و به روح بزرگ او تبریک و فقدان این ابرمرد تاریخ پیکار با استکبار را به حضرت بقیة الله الاعظم، مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا، ملت شهیدپرور ایران و همه دلدادگان مقاومت اسلامی در سراسر جهان تسلیت می گویم و از خداوند منّان می طلبم او را مهمان سالار شهیدان و سرباز پا به رکاب امام زمان ارواحنا له الفداء گرداند و در صف نخست شهدای بزرگ اسلام محشورش نماید.
محمدی ری شهری

 

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه