مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

باند سرقت موتور سیکلت در شهرری منهدم شد

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۱۰ سارق و مالخر موتورسیکلت در شهرری توسط پلیس آگاهی خبر داد وگفت: اعضای این باند به بیش از ۱۵۰فقره سرقت و مالخری موتورسیکلت اعتراف کردند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛سردار دوستعلی جلیلیان عصر پنجشنبه در تشریح این خبر بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در محدوده شهرری و ارجاع پرونده به پلیس آگاهی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان آن پلیس قرار گرفت.

وی افزود: باانجام اقدامات فنی واستفاده از شیوه های نوین وعلمی کشف جرم و بهره گیری از منابع و مخبرین توسط کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان مشخص شد باندی از سارقان به‌صورت گسترده وحرفه ای در سطح شهرستان ری اقدام به سرقت انواع موتورسیکلت کرده و پس از سرقت اقدام به فروش و تغییر ارکان موتورسیکلت های مسروقه می‌کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری ادامه داد: پس از انعکاس گزارش به مرجع قضایی نیابت های قضایی لازم جهت دستگیری متهمان اخذ و تیم های عملیاتی این پلیس به‌صورت منسجم و هماهنگ درساعت اولیه بامداد، عملیات دستگیری سارقان را آغاز و ۱۰ سارق و مالخر را بازداشت کردند.

سردار جلیلیان خاطرنشان کرد: با مستندات و ادله جمع آوری شده توسط پلیس متهمان لب به اعتراف گشوده اند که پس از شناسایی و دعوت مالباختگان و تکمیل پرونده متهمان جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا اعزام شدند.

سردار جلیلیان همچنین از دستگیری دو تن از قاچاقچیان بنام، درمحدوده شهرستان ری و کشف بیش از سه کیلوگرم مواد مخدر ازنوع شیشه و توقیف یک دستگاه خودرو توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر آن فرماندهی، خبر داد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه