تعبیر خواب رنگ

تعبیر خواب رنگ

بهترین تعبیر خواب در مورد رنگ ها از امام جعفر صادق (ع) و معبر بزرگ محمد بن سیرین و منوچهر مطیعی تهرانی را در مجله انعکاس بخوانید.

تعبیر خواب رنگ به روایت امام جعفر صادق

رنگ سفید و سبز بـه خواب، دلیل بر خیر و برکت و عز و ظفر یافتن و دین پاک باشد، زیرا که لباس اهل بهشت اسـت و رنگ سیاه پادشاه و اصحاب او و قاضی و خطیب و رئیس و محتسب را بزرگی و مملکت و شرف و عز بود بـه مقدار و قیمت جامه و رنگ زرد بیماری بودو رنگ سرخ پرخاش و خصومت بودو رنگ زرد بـه خواب، دلیل کسی بود که بر وی بهتان گوید، لکن بر دست او خیرات بسیار رود.

تعبیر خواب رنگ به روایت محمد بن سیرین

رنگ سفید بـه خواب دیدن در جامه ها و غیرآن، دلیل بر صلاح و پاکی دین کند و رنگ سرخ درخواب، مردان رنج و کراهت بودو زنان را نیکو بودو رنگ سبز از جام ها و غیر ان مردان را و زنان را در دین و دنیا، و خیر و صلاح بودو رنگ زرد، مردان و زنان را رنج و بیماری باشد و رنگ سیاه بر جامه مردان و زنان غم و مصیبت بود، مگر کسانی که همیشه سیاه پوشند، ایشان را زیان ندارد و رنگ کبود بر جامه زنان و مردان، دلیل براندوه و مصیبت کند.

تعبیر خواب رنگ به روایت منوچهر مطیعی تهرانی

روی هم رفته رنگ سفید خوب اسـت. زرد غم و رنج و بیماری اسـت. سیاه و غرور و افتخار و جاه و عزت اسـت. سرخ هیجان و اضطراب اسـت و گاهی شادی و نشاط. سبز خرمی اسـت ولی در برخی مواقع سرخ و سبز اختلافاتی دارند کـه تشخیص ان با معبر اسـت.

امکان ندارد کـه رنگ تنها را در خواب ببینیم ولی این ممکن اسـت کـه چیزی رابا رنگی خاص در خواب مشاهده نماییم. دراین صورت ان چیز محور خواب قرار می گیرد و رنگ تفاوت هایی در ان بـه وجود میآورد.

بزرگانبهتعبیرخوابخواب رنگرنگرنگ در خوابروایت
دیدگاه ها (0)
دیدگاه شما