مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

شهردار منطقه 20 از ساخت مسجد در دومحله شهرری خبر داد

شهردارمنطقه ۲۰ شهرداری تهران گفت: ۲ محله در شهرری فاقد مسجد است که برای یک نقطه ساخت آن در دولت‌آباد مصوبات لازم اخذ و برای مکان دیگر نیز در ضلع شمالی اتوبان آزادگان جانمایی شده‌است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛  در حاشیه نشست فصلی ائمه جماعات منطقه ۲۰ شهرداری تهران، «ناظم رضوی» بیان کرد: شهرری ۱۴۴ مسجد دارد و باید در ۲ محله فاقد مسجد دیگر چنین فضایی احداث شود.

وی یادآورشد: در شورای عالی ساخت مساجد شهرری، موضوع پیش بینی نقاطی از سطح شهر که فاقد مسجد هستند و نیاز به ساخت بنای جدید با حضور خیران دارند، بررسی می شود.

ناظم رضوی اضافه کرد: زمین در اختیار خیران و متقاضیان قرار می گیرد و در شورای عالی نیز با حضور شهردار تهران تصویب می شود و فرصت خوبی برای رفع این نواقص به شمار می آید.

شهردار منطقه ۲۰ شهرداری تهران (شهرری) خاطرنشان کرد: یکی دیگر از اقداماتی که برای توسعه فضاهای مذهبی و فرهنگی در دستور کار داریم، ساخت مساجد در بافت های جدید شهری و شهرک هایی است که به تازگی ساخت و ساز دارند.

وی ادامه داد: ساکنان مناطق و شهرک های جدید به فضاهای مذهبی نیاز دارند که در این مناطق پیش بینی کارکردهای مذهبی و ساخت مسجد نیز انجام شده است.

منطقه ۲۰ (شهرری) جنوبی‌ترین منطقه شهری شهرداری تهران است و دارای پنج ناحیه داخل محدوده و ۲ ناحیه خارج محدوده و ۲۱ محله است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه