مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

اداره ثبت فشافویه صدرنشین جدول نارضایتی مردمی

ناکارآمدی اداره ثبت اسناد فشافویه از مدت های قبل گلایه های فراوان شهروندان و مراجعین به این اداره را به همراه داشته است .

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری در بسیاری از محافل محلی ، گفتگو و حتی نظرسنجی ها صورت گرفته از شهروندان اداره ثبت و اسناد فشافویه با اختلاف زیاد نسبت به سایر ارگانهای کم کار ، بیشترین سطح نارضایتی از شهروندان را در رکوردی بی سابقه توانسته است از آن خود کند و بر صدر این جدول بنشیند.

چه بسیار مراجعینی که از سال های گذشته برای امور مرتبط با هزار امید به این اداره مراجعه نموده اند و هر روز با شنیدن یک توجیه تکراری به مانند نبود نقشه کش و کارشناس تا به امروز نتیجه ای دریافت نکرده اند .

حال اما خبرهایی رسیده حاکی از آن که بازرسین دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات مردمی در هفته جاری سرزده و بدون اطلاع قبلی وارد این مکان شدند و در جریان چگونگی ارائه خدمت رسانی به مراجعین قرار گرفتند .

گویا این سرکشی و مشاهده وضعیت نابه سامان این اداره و بی نظمی و وضعیت پریشان موجود موجب اعتراض بازرسان نیز شده است و مسئولین و کارمندان ناکار آمد این اداره مورد مواخده قرار گرفته اند!

خبرنگار انعکاس ری معتقد است اگر صحت این ادعا تایید شود که این اداره بالاخره توسط مدیران بالادستی رصد شده و مشکلات و گلایه مردم این شهر که بارهای بار توسط رسانه های محلی گوشزد شده است راه به جایی پیدا کرده می توان امیدوار بود این ناکارآمدی از طرف بالادستی ها اصلاح شود .

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.