مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

شهردار منطقه 20 از ساخت مسجد در دومحله شهرری خبر داد

شهردارمنطقه ۲۰ شهرداری تهران گفت: ۲ محله در شهرری فاقد مسجد است که برای یک نقطه ساخت آن در دولت‌آباد مصوبات لازم اخذ و برای مکان دیگر نیز در ضلع شمالی اتوبان آزادگان جانمایی شده‌است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛  در حاشیه نشست فصلی ائمه جماعات منطقه ۲۰ شهرداری تهران، «ناظم رضوی» بیان کرد: شهرری ۱۴۴ مسجد دارد و باید در ۲ محله فاقد مسجد دیگر چنین فضایی احداث شود.

وی یادآورشد: در شورای عالی ساخت مساجد شهرری، موضوع پیش بینی نقاطی از سطح شهر که فاقد مسجد هستند و نیاز به ساخت بنای جدید با حضور خیران دارند، بررسی می شود.

ناظم رضوی اضافه کرد: زمین در اختیار خیران و متقاضیان قرار می گیرد و در شورای عالی نیز با حضور شهردار تهران تصویب می شود و فرصت خوبی برای رفع این نواقص به شمار می آید.

شهردار منطقه ۲۰ شهرداری تهران (شهرری) خاطرنشان کرد: یکی دیگر از اقداماتی که برای توسعه فضاهای مذهبی و فرهنگی در دستور کار داریم، ساخت مساجد در بافت های جدید شهری و شهرک هایی است که به تازگی ساخت و ساز دارند.

وی ادامه داد: ساکنان مناطق و شهرک های جدید به فضاهای مذهبی نیاز دارند که در این مناطق پیش بینی کارکردهای مذهبی و ساخت مسجد نیز انجام شده است.

منطقه ۲۰ (شهرری) جنوبی‌ترین منطقه شهری شهرداری تهران است و دارای پنج ناحیه داخل محدوده و ۲ ناحیه خارج محدوده و ۲۱ محله است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.