مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

مگاپروژه‌ پارکینگ ضلع جنوبی حرم حضرت عبدالعظیم به زودی کلنگ زنی می‌شود

عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: مگاپروژه پارکینگ طبقاتی شهرری با ظرفیت بیش از ۳هزار و ۵۰۰ خودرو در زمینی به مساحت ۲۷هزار مترمربع در ضلع جنوب حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) به زودی کلنگ زنی می شود.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛  سید جعفر تشکری هاشمی و جعفر شربیانی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران در ادامه بازدیدهای دوره ای از مناطق تهران و با هدف تعیین بودجه مربوطه در شورای شهر، ظهر امروز با همراهی رضوی شهردار منطقه۲۰، قضاتلو شهردار باقرشهر و کلهر شهردار کهریزک از پروژه های شهری جنوب پایتخت بازدید کردند.

شربیانی در جمع خبرنگاران در خصوص این بازدید اظهار کرد: توسعه مناطق جنوبی پایتخت یکی از اصول اساسی اعضای شورا بوده که لازمه آن اختصاص بودجه مناسب برای این امر است.

وی گفت: یکی از اصول اساسی شورای اسلامی شهر ششم تهران توسعه مناطق جنوبی پایتخت است که لازمه آن اختصاص بودجه و اعتبار مناسب برای پروژه های مهمی است که در شهرری داریم.

پارکینگ ضلع جنوبی حرم

عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: از این رو تصمیم گرفتیم اکنون و در فصل بودجه ریزی، روسای کمیسیون های مختلف شورای شهر تهران را به مناطق جنوبی پایتخت به ویژه شهرری دعوت کنیم تا از نزدیک پروژه ها را بررسی کنند و بتوانیم طراحی درستی برای تامین اعتبار داشته باشیم.

شربیانی افزود: امروز رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل و ترافیک شورای شهر تهران به شهرری آمد و بازدیدهایی از پروژهای عمرانی و ترافیکی منطقه از جمله مترو داشتیم.

وی یادآور شد: مقدمات کلنگ زنی پروژه ترافیکی پارکینگ جنوبی حرم عبدالعظیم حسنی(ع) فراهم شده و یکی از مگاپروژه‌های شهرداری تهران خواهد بود که با ظرفیت بیش از ۳هزار و ۵۰۰ خودرو در زمینی به مساحت ۲۷هزار مترمربع به زودی کلنگ زنی می شود.

رئیس شورای اسلامی شهرستان ری افزود: براساس وعده دوستان، پروژه پل غیر همسطح شهید آوینی تا پایان سال افتتاح شود و اجرای پارکینگ بغدادی نیز در حال اجراست.

شربیانی گفت: پروژه احداث خط کندروی بزرگراه آزادگان به شهید دستواره نیز تا پایان سال بهره برداری می شود و از سوی دیگر، بعد از افتتاح پل باقرشهر قول داده بودیم تا میدان منتهی به این پل را تکمیل کنیم و مدیران شهرداری قول دادند تا پایان سال این پروژه را تکمیل کنند.

وی افزود: همچنین با توسعه نمایشگاه شهر آفتاب، دسترسی شهروندان کهریزک را به اتوبان تهران-قم در سال آینده تسهیل می کنیم؛ این پروژه به صورت ناقص و ۶۰ درصد انجام شده که ما آن را تکمیل می کنیم.

نایب رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران با اشاره به استفاده از ظرفیت های شهرداری تهران برای حل مشکلات شهرری توضیح داد: خوشبختانه با کمک رسانه ها و مردم این کار در حال انجام است.

منبع خبرگزاری فارس
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه