مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

بوی گاز امان مردم باقرشهر را بریده

آلودگی هوا در باقرشهر متفاوت تر از سایر شهرهای استان تهران است و آزاد سازی آلاینده ای که بوی تندی دارد امان مردم این شهر را بریده و مشخص نیست منبع این آلاینده چیست و کجاست

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری با توجه به آلودگی هوا و تعطیلی مدارس وضعیت در باقرشهر نسبت به سایر شهرهای استان تهران کمی متفاوت است .

بوی زننده ای در سراسر این شهر امان شهروندان را بریده ؛بویی مثل بوی گاز که نفس هر شهروند را به شماره می اندازد .

با بررسی شاخص آلودگی هوا که عدد 154 را برای شهر باقرشهر در امروز اعلام می کند به نظر می رسد این میزان آلایندگی در باقرشهر متفاوت تر از شهرهای همجوار است که هر شهروندی این تفاوت را حس می کند و نمی توان به این اعداد اعتماد کرد.

به نظر بسیاری از شهروندان این شهر همراه با آلودگی هوا آلاینده دیگری که شبیه به بوی گاز است شب هنگام در این منطقه احساس می شود که بسیار زننده تر از تنفس در هوای آلوده ی هر روز تهران است و می تواند از شرکت هایی چون پالایشگاه تهران یا شرکت گاز یا حتی نیروگاه گازی ری و دیگر صنایع باشد.

امیدواریم مسئولان مربوطه و سازمان محیط زیست شهرستان ری این موضوع را بررسی کنند و تنها به اعداد و ارقام دستگاه هایی که شاید سال های سال آمار درستی را ارائه نکردند اکتفا نکنند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه