مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

پیگیری اتصال شهرک صنعتی شمس آباد به خط راه‌آهن سراسری

نماینده تهران در مجلس ‌با اشاره به مغفول ماندن ظرفیت شهرک صنعتی شمس آباد به دلیل بُعد مسافت و نبود زیر ساخت‌های مناسب ، ایجاد شبکه ریلی باری و اتصال به خط راه‌آهن سراسری را موجب کاهش هزینه‌های تولید در شهرک صنعتی شمس آباد عنوان کرد

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری سید علی یزدیخواه با اشاره به برگزاری اتصال خط ریلی شهرک صنعتی شمس آباد به شبکه راه آهن سراسری اظهار داشت: پنجمین جلسه اتصال خط ریلی باری و مسافری شهرک صنعتی شمس آباد به شبکه راه آهن سراسری با حضور کاظمی منش مدیرکل راه آهن منطقه تهران و مدیران شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران و مسئولان شهرک صنعتی شمس آباد در محل شهرک صنعتی برگزار شد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های موجود در شهرک صنعتی شمس آباد افزود: در شهرک صنعتی شمس آباد قریب به ۳ هزار واحد تولیدی صنعتی بزرگ و کوچک وجود دارد و با توجه به ایجاد اشتغال ۴۰ هزار نفری در این شهرک، متاسفانه حدود ۵۰ درصد از ظرفیت نیروی انسانی این شهرک به دلیل بُعد مسافت و نبود زیر ساخت‌های مناسب و مسیر حمل و نقل ایمن و ارزان، خالی مانده است.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: ایجاد شبکه ریلی باری و اتصال به خط راه‌آهن سراسری موجب کاهش هزینه‌های تولید خواهد شد.

یزدی‌خواه تصریح کرد: جهت شناسایی و آزادسازی مسیر راه آهن از ایستگاه علی آباد تا شهرک صنعتی شمس آباد با همکاری راه‌آهن، بازدید میدانی صورت گرفته و نقشه و کروکی پیشنهادی از سوی راه‌آهن در اختیار شرکت شهرک‌ها قرار گیرد.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به ذینفعان مشترک این خط از جمله منطقه ویژه اقتصادی ری و شرکت انبار سیلو کندو، مقرر شده است که هماهنگی بیشتری در زمینه اجرای پروژه صورت گیرد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.