مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

همسران شهدا مناسب ترین افراد برای جهاد تبیین و دفاع از حقانیت انقلاب هستند

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور در جریان سفر استانی هیئت دولت به شهرستان ری، در جمع خانواده شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم در بقعه بی بی زبیده حضور پیدا کرد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛دکتر خزعلی صبح امروز ضمن دیدار با خانواده های شهدا و تبریک ایام ولادت امام جواد و حضرت امیر المومنین(ع) و ایام دهه فجر گفت: کاری که شما برای تثبیت انقلاب انجام دادید کمتر از حرکت قهرمانانه شهدا نبوده و تمام زندگی خود را به صورت مستمر در این مسیر وقف کردید. 

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در ادامه با بیان اینکه هیچ کس برای جهاد تبیین و دفاع از حقانیت انقلاب مناسب تر از همسران و خانواده شهدا نیست، اظهار کرد: شما این مسئولیت بزرگ را همانطور که حضرت زینب(س) پس از واقعه کربلا بر عهده گرفتند، بر دوش دارید. 

دکتر خزعلی با تاکید بر اینکه در مباحث فرهنگی، زنان باید پشتیبان اجرایی شدن مطالبات باشند، اضافه کرد: موضوع تبیین و گسترش فرهنگی اجتماعی حجاب از طریق تبلیغ پیامدهای مقدس آن برای زنان، جامعه و خانواده از وظایف مهمی است که با همت شما و همراهی های لازم از سوی نهادهایی نظیر سازمان تبلیغات و وزارت ارشاد، صورت گیرد. 

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به ایام مبارزه انقلاب و سختی های آن دوران، اظهار داشت: اگر آن مشکلات نبود، انقلاب و ایران به اینجا نمی رسید که به قدرتی بزرگ تبدیل شود و استکبار تلاش کند با اغتشاشات و طریق های دیگر آن را به شکست بکشاند. 

دکتر خزعلی در پایان با اشاره به جانفشانی شهدا در ذیل رهبری امام خمینی(ره) و در ادامه رهبری انقلاب، گفت: نگهداری انقلاب بسیار مهم تر از ایجاد آن بوده و ایستادن در برابر افرادی که می خواهند به انقلاب ضربه بزنند وظیفه عظیمی است که بر دوش شما عزیزان قرار دارد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.