مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

خزعلی : باید از تولیدات خلاقانه دختران در قالب کارگروه‌ها استفاده کرد

معاون رئیس جمهور در امور زنان خانواده در جمع بانوان فعال و کارآفرین خانه خلاق شهرری با اشاره به تولیدات و ایده های ارائه شده توسط بانوان این مرکز گفت: حتما می توانیم از تولیدات خلاقانه این مرکز در قالب کارگروه ها به ویژه کارگروه دختران استفاده کنیم.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛دکتر انسیه خزعلی، صبح امروز در جریان سفر استانی هیات دولت به شهرستان ری، ضمن اشاره به زمینه های همکاری میان معاونت زنان و بانوان فعال در خانه خلاق ری به ویژه در موضوی آی تی، ورزشی، بهداشتی و علمی فرهنگی، اظهار داشت: بحث آموزش و پشتیبانی آی تی و آموزش رسانه از جمله مهم ترین موضوعات است که معاونت زنان آمادگی پشتیبانی از آن را دارد. 

وی ادامه داد: در زمینه تولیدات و حمایت از کسب و کارهای خانگی زنان برای کسب درآمد نیز آمادگی همکاری وجود دارد. 

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به تمهیدات مورد نیاز برای ایجاد نمایشگاه و بازارچه ارائه محصولات تولید شده توسط بانوان، گفت: معمولا سعی می کنیم در همه استان ها با همکاری شهرداری ها بازارچه هایی را ایجاد و بودجه ای را برای ساخت دائمی آن اختصاص دهیم. 

دکتر خزعلی با اشاره به دغدغه مطرح شده پیرامون آسیب های اجتماعی در شهرستان ری، گفت: به همان میزان که خلاقیت و افراد پای کار در این شهرستان وجود دارد، آسیب های اجتماعی نیز وجود دارد که بیشتر در حوزه اعتیاد، زنان بدسرپرست و … است که خود بانوان باید اصلاح بخشی از آن را بر عهده بگیرند. 

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده موضوع خانواده زندانیان را نیز یکی دیگر از مسائل مهم عنوان کرد و افزود: در زمینه خانواده زندانیان ما طرحی به عنوان “زنان برای زنان” داریم که در همین قالب خانم ها باید وارد میدان شوند و در بحث های تربیتی خانواده وارد میدان شوند؛ قطعا اگر به تربیت فرزندان توجه نشود بعدها ممکن است به آسیب و بزه تبدیل شود. 

وی با تاکید بر پشتیبانی معاونت زنان و امور خانواده ریاست جمهوری از پیشنهادهای مطرح شده از سوی بانوان خلاق در این جلسه، گفت: تا جایی که در توان ما باشد از این طرح ها حمایت و در حد توان نیز تلاش می کنیم که اعتبار آنرا به عنوان مصوبه سفر داشته باشیم . 

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده رئیس جمهور با اشاره به برخی شایعات و انعکاس غلط از مصوبه کمیسیون مجلس پیرامون اجازه خروج بانوان از کشور، گفت: مجلس اطلاعیه داد و اشتباه اعلام شده را اصلاح کرد.

حضور معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در مرکز نگهداری شبانه روزی دختران بی سرپرست و بدسرپرست شهرستان ری 

همچنین دکتر خزعلی صبح امروز طی بازدید از مرکز نگهداری دختران بی سرپرست و بدسرپرست شهرری تحت نظارت بهزیستی، ضمن تبریک میلاد حضرت علی(ع) و ایام دهه فجر با مسئولان و جمعی از دختران این مرکز گفت و گو کرد و از نزدیک در جریان دغدغه های آنها قرار گرفت.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، با بیان اینکه دختران می توانند با تاسی به سیره و روش امام علی(ع) به آینده ای درخشان دست پیدا کنند، اظهار داشت: مربیان شما با رافت و رحمت و سرمشق گرفتن از ائمه اطهار(ع) به ویژه حضرت فاطمه(س) برای پیشرفت شما دختران در آینده قدم بر می دارند تا شما عزیزان بتوانید مشکلات، خواسته ها و نیازهای خود را با همیاری و همفکری حل کنید و در کنار هم به روزهای درخشانی دست پیدا کنید. 

در جریان این دیدار مسئولان این مرکز ضمن تشریح خدمات مرکز و نوع کلاس های آموزشی، چگونگی فرایند مرخصی و… مشکلات موجود را هم به تفصیل ارائه کردند.

همچنین در این دیدار برخی از دختران به صورت جداگانه و خصوصی مشکلات خود را با معاون رئیس جمهور مطرح کردند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه