مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

سارقان اماکن خصوصی محدوده حسن آباد دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سه سارق اماکن خصوصی که با یک دستگاه خودروی ۲۰۶ اقدام به سرقت از اماکن خصوصی محدوده حسن آباد می کردند، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛  سرهنگ دوستعلی جلیلیان روز شنبه در این باره گفت: این امر با انجام اقدامات اطلاعاتی و تخصصی تیم عملیات کلانتری ۱۷۶ حسن آباد محقق شد.

وی افزود: متهمان در تحقیقات انجام شده به بزه ارتکابی اعتراف کردند و تا کنون ۶ مالباخته شناسایی و به کلانتری دعوت شدند.

جلیلیان خاطرنشان کرد: متهمان جهت تحقیقات تخصصی تحویل پلیس آگاهی شهرستان ری شدند.

همچنین فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارق اماکن خصوصی و کشف ۱۵ فقره سرقت، خبرداد.

جلیلیان ادامه داد: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی در محدوده شهرری به دلیل حساسیت موضوع، تیم عملیات کلانتری ۱۳۱ این فرماندهی سریعا وارد عمل شدند.

وی افزود: در این راستا ماموران عملیات کلانتری با انجام شگردهای پلیسی و پایش دوربین های مداربسته محل حضور و هویت هر ۲ سارق را شناسایی کردند و مشخص شد سارقان با یک دستگاه خودرو وانت پیکان اقدام به سرقت از انباری های منازل در محدوده شهرری می کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با بیان اینکه هماهنگی های قضائی در این خصوص انجام شد، اضافه کرد: تیم عملیات کلانتری شهرری به محل اعزام و در یک عملیات ضربتی هر ۲ متهم را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

وی اظهار داشت: متهمان در بازجویی های پلیسی تا کنون به ۱۵ فقره سرقت مشاعات اعتراف که متهمان پس از تشکیل پرونده به پلیس آگاهی شهرستان ری برای کشف سایر جرائم احتمالی منتقل شدند.

سرهنگ جلیلیان به شهروندان توصیه کرد: هشدارهای پلیس را در خصوص پیشگیری از سرقت جدی گرفته و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را سریعا به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.