مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

پای نزدیکان مدیران شهرداری قیامدشت در کفش‌های اهدایی به نیازمندان

یک عضو شورای شهر قیامدشت می‌گوید: یکی از تولیدکنندگان مطرح منطقه ۱۶۰۰ جفت کفش را برای توزیع بین نیازمندان به شهرداری هدیه داد اما این کفش‌ها به جای نیازمندان به پای میهمانان و نزدیکان مدیران شهرداری رفت.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مهدی موسوی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در ری، اظهار داشت: چندی پیش طی یک تماس تلفنی مطلع شدم مقدار قابل‌ توجهی کفش اهدایی یکی از تولیدکنندگان مطرح این محدوده، در انبار شهرداری قیامدشت نگهداری می‌شود.

وی افزود: به‌محض اطلاع از موضوع بلافاصله خود را به محل انبار رساندم و از آنجاکه شهردار در مجموعه نبود، از تعدادی از معاونان و مدیران شهردار نیز درخواست کردم که در محل انبار حاضر شوند.

عضو شورای اسلامی شهر قیامدشت در ادامه گفت: از معاونان درخواست کردم درب انبار را باز کنند که اذعان داشتند کلید انبار نزد حراست شهرداری است و در نهایت در حضور عوامل حراست در انبار باز شد و در این محل حدود یک خاور کفش (در حدود 1600 جفت کفش) مشاهده شد.

موسوی ابراز داشت: از معاونان و مدیران شهردار سؤال کردم که این کفش‌ها به چه دلیل وارد شهرداری و نگهداری شده که یکی از مدیران اذعان داشت این کفش‌ها بیش از 3 سال است که در انبار نگهداری می‌شود.

وی افزود: در بازدید سطحی که از محوطه انبار داشتم پوسیدگی برخی کفش‌ها که ارزش تقریبی آن در حدود 800 هزار تومان است، مشهود بود.

عضو شورای اسلامی شهر قیامدشت ادامه داد: از افراد حاضر در خصوص چگونگی ورود این کفش‌ها به شهرداری سؤال کردم که پاسخ دادند توسط یکی از تولیدکنندگان خیّر شهر قیامدشت به این مجموعه وارد شده است.

موسوی اذعان داشت: در تماس تلفنی با شهردار قیامدشت جویای چرایی وجود این کفش‌ها شدم زیرا هیچ‌یک از اعضای شورای فعلی و قبلی از آن اطلاعی ندارند، شهردار ابراز داشت که این تولیدکننده کفش‌ها را به قصد اهدا به خانواده‌های نیازمند و خیریه‌های منطقه در اختیار شهرداری قرار داده تا این امر توسط شهرداری انجام شود.

وی ادامه داد: از شهردار پرسیدم چطور در این 3 سال وقت توزیع این هدایا را نداشتید که وی مشغله کاری را بهانه کرد اما از او در خصوص بازرسی مداوم معاونان برای اهدای این کفش‌ها به مهمانان و نزدیکان گلایه کردم.

عضو شورای اسلامی شهر قیامدشت اظهار داشت: در فرصت 3 روزه تمام کفش‌ها را با همکاری اعضای شورای شهر در میان خانواده‌های نیازمند قیامدشت و خیّران توزیع کردیم.

موسوی در ادامه خاطرنشان کرد: در حدود 200 جفت کفش که بسیار مرغوب هم بود، در انبار مانده بود که شبانه از انبار شهرداری خارج شد و چند روز بعد یکی از کفش‌ها را در پای یکی از نزدیکان شهردار مشاهده کردم، در صورتی که این کفش‌ها برای اهدا به افراد بی‌بضاعت اهدا شده بود.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.