مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

سارقان حرفه ای لوازم خودرو در شهرری دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارقان حرفه ای لوازم خودرو در شهرری با اعتراف به 100 فقره سرقت خبر داد

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛سرهنگ “دوستعلی جلیلیان” گفت: از اوایل مهرماه سال جاري وقوع یک فقره سرقت لوازم و محتویات خودرو به کلانتري 131 شهرری گزارش و تیمی از ماموران زبده کلانتری شناسایی سارق یا سارقان پرونده را بر عهده گرفتند.

وی عنوان کرد: کارآگاهان در تحقیقات میدانی دريافتند سرقت توسط 2 سارق حرفه ای اتفاق افتاده و با تجمیع پرونده های مشابه و تحقیقات میدانی چهره سارقان شناسایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری  افزود: در مرحله بعدی از تحقیقات پلیسی، افسران پرونده موفق شدند در تحقیقات میدانی خودروی متهمان را شناسایی و گشت زنی های هدفمند آغاز تا اینکه ماموران کلانتری خودروی 206 متهمان را در تردد های شبانه شناسایی و توقیف کردند.

این مقام انتظامی به دستگیری راننده و سرنشین خودرو در عملیات پلیسی اشاره کرد و افزود: در بررسی از داخل خودرو، تعدادی اموال مسروقه از قبیل: زاپاس خودروهای پژو، جک و آچارچرخ و 2 دستگاه ساب کشف شد.

سرهنگ جلیلیان گفت: متهمان در بازجویی های اولیه به جرم ارتکابی اعتراف کرد و اظهار داشتند که با همکاری یکدیگر در چند ماه گذشته ١٠٠ فقره سرقت لوازم و محتويات خودرو مرتکب شده اند و اموال مسروقه را به مالخری فروخته اند.

به گفته این مقام انتظامی، هر 2 متهم پس از تحقیقات کلانتری به مرجع قضائی معرفی و با دستور قضائی کشف جزئیات پرونده ادامه دارد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.