مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

3واحد گازی نیروگاه ری برای تعمیرات از مدار خارج شدند

مدیرعامل نیروگاه ری گفت: سه واحد گازی شماره ۲۰ ، ۲۹، ۱۶ این نیروگاه برای تعمیرات اساسی و بازدید مسیر داغ توربین از مدار تولید خارج شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛حمید بادرستانی روز سه شنبه به خبرنگاران گفت: به منظور کسب آمادگی تولید، واحد گازی ۲۵ مگاواتی شماره ۲۰ ، ۱۶ و ۳۲ مگاواتی شماره ۲۹ با توجه به ساعت کارکرد، از مدار تولید خارج و جهت بازدید مسیر داغ توربین و تعمیرات اساسی به دست گروه های تعمیراتی سپرده شدند.

وی اظهار داشت: مطابق برنامه از پیش تعیین شده که از اوایل آبان ماه آغاز شده است، این واحدها تحت عملیات تعمیرات اساسی و بازدید قرار خواهند گرفت.

این مسئول خاطرنشان کرد: در زمان تعمیرات این واحدها فعالیت های مختلفی از قبیل: دمونتاژ و تست و در صورت نیاز تعویض نازل های سوخت و محفظه های احتراق، انجام تست های مربوط به ژنراتور، بازدید کمپرسور، بازدید یاتاقان ها، بازدید و در صورت نیاز تعویض پره های متحرک و ثابت توربین، انجام تست های غیر مخرب بر روی روتور و پره های توربین، تصفیه فیزیکی روغن بر روی تجهیزات این واحدها صورت خواهد گرفت. 

بادرستانی یادآور شد: همچنین واحد گازی ۸۵ مگاواتی شماره ۳۳ نیروگاه ری پس از انجام تعمیرات اساسی و بازدید  به مدار تولید بازگشت و با شبکه سراسری برق کشور متصل شد. 

به گفته این مسئول، بازسازی قطعات داغ نیروگاه ری و دانش فنی نظارت بر آن بطور صد در صد بومی سازی شده و نیروگاه ری ضمن تولید برق پایدار و مطمئن، با افتخار توانسته است نقش خود را در ارتقاء دانش فنی و بومی سازی بازسازی قطعات نشان دهد.

منبع خبرگزاری ایرنا
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه