مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

تکریم خانواده‌های شهدا و ایثارگران حماسه فتح خرمشهر در شهرری

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری از برگزاری طرح دیدار و تکریم از خانواده‌های شهدا و ایثارگران عملیات بیت المقدس در چهلمین سالگرد حماسه فتح خرمشهر خبر داد و گفت: در هفته نخست خردادماه۱۰۰ برنامه دیدار و مراسم فرهنگی مرتبط با ایثار و شهادت در شهرستان برگزار می‌شود.

0 156

حسین نصراله با تبریک چهلمین سالگرد حماسه فتح خرمشهر و با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان گفت: به همت فرماندار و سایر مسئولان شهرستان طرح تکریم خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران با قوت در حال برگزاری است و برنامه‌ریزی‌ها به گونه‌ای است که با توجه به پراکندگی ایثارگران عزیز در شهرستان از ظرفیت تمام نهاد‌ها برای اجرای این طرح استفاده کنیم.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری با بیان اینکه در هفته نخست خردادماه سال جاری۱۰۰ برنامه مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت و بزرگداشت شهیدان در شهرستان برگزار می‌شود، افزود: از دیگر برنامه‌های اجرایی به همین مناسبت می‌توان به نصب بنر تبلیغات محیطی، عطرافشانی گلزار شهدا، اعزام پیام‌آوران ایثار به مدارس، مراکز و محافل فرهنگی جهت سخنرانی و روایتگری و همچنین قرائت وصیت نامه‌های شهدای عملیات بیت المقدس در مدارس اشاره کرد.
نصرالله افزود: جهاد کاری است که دشمن برای تضعیف یا عدم احقاق آن هدف گذاری کرده است و در حال حاضر نیز دشمن در تلاش است تا جای جلاد و شهید را تغییر دهد لذا این مقوله اکنون به جهاد نیاز دارد.
 وی در ادامه گفت: جهاد تبیین در گسترش فرهنگ ایثار و شهادت نقش مهم و اثرگذاری دارد و اصحاب رسانه در جهاد تبیین عنصر مؤثر و مهمی محسوب می‌شوند.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری در پایان خاطرنشان کرد: شهرستان ری همواره در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت پیشتاز بوده و 2953 شهید، 7300 جانباز، 486 آزاده و 160 شهید مدافع حرم سند غیور مردانی است که برای سربلندی نظام جمهوری اسلامی ایران جانفشانی، فداکاری و مقاومت کردند و به انقلاب اسلامی عزت بخشیدند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه