مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

برگزاری کنفرانس ملی رادار و سامانه‌های مراقبتی در دانشگاه آزاد شهرری

شهرری – هشتمین کنفرانس ملی رادار و سامانه‌های مراقبتی ایران با حضور اساتید، کارشناسان و دانشجویان این رشته در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری به نقل از خبرگزاری فارس،سعید قاضی مغربی رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری در مراسم افتتاحیه هشتمین کنفرانس ملی رادار و سامانه‌های مراقبتی ایران اظهار کرد: هشتمین کنفرانس ملی رادار و سامانه‌های مراقبتی ایران در سال های گذشته در دانشگاه های دولتی برگزار می شد که با تلاش های بسیار برای نخستین بار در دانشگاه آزاد اسلامی و به میزبانی واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری برگزار می شود.

وی گفت: دبیرخانه این کنفرانس از هشت ماه قبل کار خود را آغاز و فراخوان ها و اطلاع رسانی ها از طریق وب سایت کنفرانس انجام شد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) ادامه داد: ۱۰۰ مقاله دریافت، بررسی و داوری شد و در نهایت حدود ۷۰ مقاله مورد پذیرش قرار گرفت که امروز و فردا به صورت حضوری و مجازی ارائه می شود.

قاضی مغربی بیان کرد: کارگاه‌های این کنفرانس از روز سه شنبه ۲۵ آبان ماه برگزار خواهد شد که ۱۴ کارگاه مشخص و پژوهشگران و علاقه مندان در آن ثبت نام کردند که پس از اتمام این کارگاه ها گواهینامه معتبر به افراد اعطاء می شود.

وی یادآور شد: این کنفرانس با حمایت ارگان ها و سازمان های لشکری و کشوری، نیروی دریایی سپاه، صا ایران، صا شیراز، هوا و فضای سپاه، شرکت رستافن، و همچنین حامیان معنوی از جمله مجله رادار دانشگاه امام حسین (ع)، ISC، IEEE و سیویلیکا مورد حمایت قرار گرفته و مقالات برگزیده در این پایگاه ها نمایه سازی می شود و در روز اختتامیه  مقالات برگزیده معرفی و مورد تقدیر قرار می گیرد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) افزود: از دیگر برنامه های جانبی این کنفرانس مسابقه چالشی با موضوع رادار و سامانه های مراقبتی و همچنین نشست بررسی تخصصی و انتخاب رساله برتر دکتری در حوزه مخابرات و رادار است که به افراد برتر جوایزی اهدا می شود.

قاضی مغربی یادآور شد: با همکاری سازمان های نظامی و ارگان های کشوری نمایشگاهی از ادوات و تجهیزات حوزه مرتبط با رادار و سامانه های مراقبی که امکان نمایش عمومی دارند در فضای مسقف برای بازدید شرکت کنندگان ایجاد شده است.

هشتمین کنفرانس ملی رادار و سامانه‌های مراقبتی ایران طی دو روز در  دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری برگزار می شود که امروز چهارشنبه ۲۶ آبان طی مراسم افتتاحیه آغاز شد و فردا پنجشنبه ۲۷ آبان ماه پایان می یابد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه