مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

۱۵ هزار نفر در برگزاری انتخابات شهرستان ری مشارکت دارند

فرماندارشهرستان ری: شرایط برای برگزاری انتخابات باشکوه در شهرستان ری فراهم است.

حسین توکلی کجانی با بیان اینکه ۱۵ هزار نفر وظیفه برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ در این شهرستان را برعهده دارند، افزود: با تمهیدات اندیشیده شده و به منظور حفظ سلامت مردم و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی انتخابات ۲۸ خرداد ماه امسال در ۴۹۰ شعبه این شهرستان برگزار می‌شود.

معاون استاندار تهران اظهار داشت: انتخابات پیش روز آزمون بزرگی برای ایرانیان است، بنابراین باید تلاش کنیم با طبق فرمایش مقام معظم رهبری مشارکت حداکثری با نقش آفرینی همه دست اندرکاران محقق شود.

وی با اشاره افزایش ثبت نام کنندگان و حضور پررنگ بانوان در انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و و روستا در شهرستان ری خاطرنشان کرد: ۲۴۱ نفر در حوزه شهری در ۵ شهر کهریزک، باقر شهر، حسن آباد، قیامدشت و قلعه نو برای ۲۷ کرسی و در حوزه روستایی ۷۲۲ نفر ۵۹ کرسی ۳ تا ۵ نفر روستایی ثبت نام کردند.

توکلی با بیان اینکه با برگزاری انتخابات پرشور شاهد سربلندی کشور و نظام خواهیم بود، اضافه کرد: گفتار و رفتار ماباید باعث وحدت در جامعه شود، نباید با عملکردمان در این ایام امنیت پایداری که به سبب خون شهدا حاصل شده خدشه دار کنیم.

رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان ری تاکید کرد: حضور پرشور و مشارکت حداکثری در انتخابات ۲۸ خرداد، اولویت اصلی ما است و همه اقدامات دستگاه‌های خدمات رسان در مسیر رضایتمندی مردم و ایجاد امید در جامعه صورت گرفته است و با کمک رسانه ها، انتخابات با شکوهی را پشت سر خواهیم گذاشت.

وی اظهار امیدوری کرد، از بداخلاقی‌ها بویژه در ایام انتخابات پرهیز کنیم و با تولید محتوای مناسب در فضای مجازی به آگاهی بخشی جامعه کمک کنیم.

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: شهرستان ری در شرایط همه‌گیری کرونا با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی همه آیین‌های ملی، مذهبی و محلی در شهرستان ری برگزار شده است.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در ۶ حوزه، میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در سه حوزه انتخاباتی و انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد ماه در شهرستان ری با حدود ۷۵۰ هزار جمعیت، که ۵۰۰ هزار نفر از آن‌ها واجد شرایط شرکت در انتخابات هستند در پنج بخش و ۶ شهر شهرستان ری برگزار می‌شود.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه