مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

رئیس هیات نظارت بر انتخابات شهرستان ری :در صلاحیت ها همه جوانب سنجیده می شود |رسانه ها ارتباطات تنگاتنگی با دست اندرکاران انتخابات داشته باشند

زارعی رئیس هیات نظارت بر انتخابات شهرستان ری در نشست خبری با اصحاب رسانه  از بررسی دقیق صلاحیت کاندیداها و برخورد قانونی و فوری با افرادی که سعی دارند در انتخابات تقلب کنند خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ، شامگاه پنجشنبه  28 اسفند ماه هیات نظارت بر انتخابات شهرستان ری در نشستی خبری میزبان خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان ری بود .

در این مراسم که در مدرسه حضرت باقرالعلوم (ع)  شهرری برگزار شد رئیس هیات نظارت بر انتخابات شهرستان ری با تشریح اقدامات انجام شده اظهار داشت : در بررسی صلاحیت افراد همه جوانب از منابع مختلف بررسی می شود تا افراد صالح برای پارلمان شهری تایید شوند واز ورودی افرادی که صلاحیت ندارند قطعا جلوگیری می شود .

زارعی اظهار داشت : فرماندار ری فردی با تجربه برگزاری انتخابات در شهرستان است و همینطور هیات اجرایی و هیات نظارت از بهترین افراد تشکیل شده و با تمام توان ،دست اندرکاران برگزاری انتخابات در شهرستان ری از حق و حقوق مردم شهرستان در این زمینه دفاع خواهند کرد و با توجه به شرایط حساس کشور ان شا الله مردم همچون گذشته انتخابات پرشوری دیگری را رقم خواهند زد.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات شهرستان ری در بخش دیگر از سخنان خود در پاسخ به خبرنگاران گفت : هیات نظارت تحت هیچ شرایطی زیر بار فشارهای سیاسی نخواهد رفت و از حق و حقوق مردم با یاری خداوند متعال با تمام توان دفاع خواهیم کرد و در کنار هیات نظارت تیم حقوقی قوی هم تشکیل شده است تا در صورت نیازاز ظرفیت این عزیزان استفاده شود.

وی در پایان از خبرنگاران درخواست کرد تا ارتباطات تنگاتنگی با دست اندرکاران برگزاری انتخابات داشته باشند تا شاهد انتخاباتی پرشکوه همچون انتخابات های گذشته باشیم

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 نظر
  1. حسین می گوید

    دوره گذشته از بنده در مورد یک کاندید تخقیق شد،بعد از رای گیری ان کاندید انتخاب شد،یک روز تمام جزئیات موارد ثبت شده توسط محقق را به رخم کشید،معلوم است که شما اول باید هیئات نظارت خود را نظارت کنید ،جمع کنید این لابی هارا.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه