مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

با حضور وزیر مشکلات حوزه بهداشت و درمان ری بررسی شد

مشکلات حوزه بهداشت و درمان شهرستان ری با حضور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی بررسی و دستورات لازم توسط ایشان صادر شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی شهرستان ری ،بعد از ظهر سه شنبه نشست بررسی مسائل و موضوعات حوزه درمان شهرستان ری با حضور سعید نمکی، وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی برگزار شد.

این نشست که با حضور یزدی خواه نماینده مردم تهران- ری- شمیرانات- اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی،حسین توکلی کجانی فرماندار ری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران، رئیس شبکه بهداشت و درمان و رؤسای بیمارستان‌های شهرستان ری برگزار شد در خصوص ارتقا ساختار اداری در حوزه بهداشت و درمان ری مواردی عنوان شد.

گفتنی است که در این جلسه هماهنگی برای تسریع در تکمیل و تجهیز بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی فیروزآبادی، کلینیک تخصصی و اورژانس ۵۰ تختخوابی شهدای هفتم تیر نیز صورت گرفت.

لازم به ذکر است که تأمین تجهیزات بروز درمانی همچون دستگاه‌های ام آر آی و سی تی اسکن با همکاری هیأت امنای ارزی نیز از دیگر موارد مورد بررسی بود که در این خصوص دستورات لازم از سوی وزیر بهداشت صادر شد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه