مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

ساختمان ۳۲۰ تختخوابی جدید بیمارستان فیروزآبادی مهرماه به بهره‌برداری می‌رسد

فرماندار ویژه شهرستان ری با بیان اینکه ۲ طرح بزرگ بیمارستان این شهرستان در مراکز درمانی شهدای هفتم تیر و بیمارستان فیروزآبادی در حال اجرا است، گفت: ساختمان جدید بیمارستان فیروزآبادی با ظرفیت ۳۲۰ تختخواب حداکثر تا هفتم مهرماه سال‌جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

حسین توکلی کجانی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید معاون درمان وزرات بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و جمعی از نمایندگان حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی از مراکز درمانی شهرستان ری اظهار داشت: کارهای عمرانی و تجهیزات ساختمان جدید بیمارستان فیروزآبادی مراحل پایانی خود را سپری می کند.

وی با بیان اینکه فرمانداری ویژه شهرستان ری در دوران شیوع کرونا کمک های قابل توجهی برای تجهیز و راه اندازی بخش جدید بیمارستان فیروزآباد کرده است، افزود: فرماندای تا پایان این طرح سلامت محور جنوب تهران کمک های مادی و معنوی خود را ادامه خواهد داد.

توکلی اضافه کرد: ساختمان جدید ۳۲۰ تخت خوابی بیمارستان شهدای هفتم تیر نیز در حال احداث و پیشرفت خوبی داشته است، فرمانداری شهرستان ری در مکاتباتی که با دانشگاه علوم پزشکی و وزارت بهداشت و درمان داشته توانسته بودجه و امکانات خوبی برای احداث این بیمارستان نیز محیا کند.

فرماندار شهرستان ری با اشاره به اینکه بخش ۵۰ تخت خوابی اورژانس بیمارستان شهدای هفتم تیر تاکنون ۳۰ درصد پیشرفت فیزکی داشته است، ابراز کرد: این طرح بهداشتی نیز به دلیل تامین نشدن بودجه مدتی متوقف بود ولی در حال حاضر با تامین بودجه و تجهیزات بار دیگر عملیات عمرانی آن آغاز شده است.

توکلی ادامه داد: اورژانس بیمارستان شهدای هفتم تیر به دلیل انتقال بیماران تصادفی به این مرکز درمانی از اهمیت زیادی برخوردار و محل مراجعه تعداد زیادی از شهروندان جنوب تهران است، امروز با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی تصمیات خوبی برای تامین اعتبار و تجهیزات این مرکز درمانی نیز گرفته شد.

این مسئول با بیان اینکه نوسازی و بهسازی مراکز درمانی شهرستان جزو مصوبات سفر رییس جمهوری به این شهرستان است، تاکید کرد: مجمع نمایندگان تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس باید با پیگیری های خود از سازمان مدیریت برنامه ریزی استان تهران بودجه لازم را برای پیش برد این طرح های عمرانی و بهداشتی تخصیص دهند.

توکلی ادامه داد: بخش بهداشت و درمان شهرستان ری به دلیل وسعت سرزمینی و جمعیت بالا باید روز به روز تقویت شود تا شاهد رضایتمندی بیشتر مردم جنوب تهران باشیم.

وی در خصوص کنترل بیماری کرونا در شهرستان ری نیز، یادآور شد: وضعیت کرونای در این شهرستان نیز به دلیل تردد بالای شهروندان با کلان شهر تهران قرمز است ولی اقدامات خوب پیشگیرانه انجام شده است و در حال حاضر نیز میزان مراجعه به بیمارستان ها کم شده است.

امروز (پنجشنبه) سید علی یزدی خواه، عبدالحسین روح الامینی و سمیه رفیعی از نمایندگان حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی به همراه قاسم جان‌بابای معاون درمان وزارت بهداشت از روند احداث ساختمان های جدید بیمارستان های شهدای هفتم تیر و فیروزآبادی شهرستان ری بازدید کردند.

شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.