مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

حضور سرزده قالیباف در شهرک صنعتی شمس آباد+فیلم

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه نظارت‌های میدانی خود به صورت سرزده به شهرک صنعتی شمس آباد در شهرستان ری رفت و از نزدیک در جریان مشکلات کارگران و تولیدکنندگان این شهرک قرار گرفت.

ه گزارش خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت ، دکتر محمد باقر قالیباف در ابتدای این نظارت میدانی به یک واحد تولیدی برش سنگ‌ تایل رفت که به دلیل خام‌فروشی این محصول معدنی و بی‌توجهی به ارزش افزوده این صنعت و همچنین وجود شبکه‌های رانتی صادرات سنگ خام به حالت نیمه تعطیل درآمده است.

رئیس مجلس در دومین بازدید خود در شهرک صنعتی شمس‌آباد از کارخانۀ تولید پروفیل‌های پیشرفته در و پنجره بازدید کرد که یک بانک آن را به تعطیلی کشانده است. این واحد تولیدی از سال ۹۲ با وجود پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها بدون استفاده مانده و کارگران آن بیکار شده‌اند.

دکتر قالیباف در گفتگو با تولیدکنندگان این واحد تولیدی، برای اجرای قوانین تسهیل کننده بانکی تاکید کرد و از مصوبه کمیسیون تلفیق برای بخشودگی جرائم تامین اجتماعی کارگاه هایی که سطح اشتغال خود را طی یکسال اخیر حفظ کرده باشند خبرداد.

سومین بازدید رئیس مجلس از کارخانه فعال جهان کریستال بود که یکی از واحدهای فعال در صنعت تولید کریستال در کشور است که محصول خود را به ده‌ها کشور دنیا صادر می‌کند. این کارخانه برای توسعۀ بخش‌های تولیدی و صادرات بیشتر محصولات با مشکل ترخیص مواد اولیه لازم و همچنین تسهیل فرایندهای تجاری و مبادلاتی روبروست.

قالیباف در پایان این نظارت میدانی در جمع صنعتگران گفت که برای پیشرفت تولید و اشتغال، حمایت از تولید کننده و حذف قوانین زائد و دست‌وپاگیر در دستور کار مجلس یازدهم است.

رئیس قوه مقننه تاکید کرد که مجلس مصمم است تا با حضور در میدان و شنیدن مشکلات و مطالبات واحدهای تولیدی و کارگران، موانع تولید کارگاه‌های کوچک و متوسط را حذف کند تا مقدمات کاهش بیکاری و رشد اقتصادی با فعالیت‌های همین کارگاه‌های تولیدی کوچک و متوسط فراهم شود./

 

 

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه